Daggie Boxster (ombouwproject met foto’s)

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Daggie Boxster (ombouwproject met foto’s)

• Maker
    Discussie

• Daggie
    Deelnemer

Ik wist niet goed waar ik mijn projectje best kon plaatsen, dus heb ik het hier maar gedaan. Als het verkeerd staat, mag je het verplaatsen.

Ik ben sinds begin dit jaar de trotse eigenaar van een Porsche Boxster. Ik heb nog heel wat plannen met de wagen, dus ik zal regelmatig updates posten.

Mijn project staat sinds het begin op http://www.cleaned.be . De site waar ik zelfde webmaster van ben 🙂 Het hele project kan je daar volgen, ik ga hier nu enkel de foto’s posten. De toekomstige wijzigingen zal ik hier uitgebreider zetten.

Aankoop:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 98)
      • Hey Koen, 270 km/h met een Corsa !?

Dat zal wel een kick geven 8)

Is goed 😉

911-lover: da’s nostalgie zeg 🙂 Ik ga je foto’tje doormailen naar Eddy. Da’s verantwoordelijke uitgeven van Gr8 en Opgezet vroeger.

Dat is iets omfier op te zijn.
              Ik heb ook met één van mijn wagens een viertal covers gehaald en in menige exemplaren gestaan.
              Mijn eerste cover was in “Opgezet” de voorloper van GR8 Streetperformance

Voor de geïnteresseerden. De Boxster staat deze maand op de cover van GR8, binnenin meer verschrikkelijk mooie foto’s! Met dank aan fotografen Eddy en Anthony!

[quote=”ken”:1r4p9xgc][quote=”Fox30″:1r4p9xgc]Dit is de mooiste Boxster die ik tot nu toe heb gezien.
                  Gefeliciteerd met je project.[/quote]

Welkom hier Fox30
                  hij staat te koop trouwens 😉 klein hint
                  maar het is een Boxster hé 😉 [/quote]
                  Ken,
                  Toch zal mijn volgende opnieuw een 911 zijn. Ieder zijn meug,he.
                  3.2L Targa Turbo Look
                  maar ik heb geen haast.

ken

[quote=”Fox30″:3m7w9ga7]Dit is de mooiste Boxter die ik tot nu toe heb gezien.

Gefeliciteerd met je project.[/quote]

Welkom hier Fox30

hij staat te koop trouwens 😉 klein hint

maar het is een Boxster hé 😉

Dit is de mooiste Boxster die ik tot nu toe heb gezien.

Gefeliciteerd met je project.

Jezus wat een bak man !

Mooie kleur 😉

More shoots @ http://www.kevve.tk

Kameraad van mij heeft vandaag foto’s getrokken:

SO 😯 Mooie reportage mannen.
                              Errug chiq ❗

Nog:

Nachtfoto’s met Srouji:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 98)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.