Daggie Boxster (ombouwproject met foto’s)

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Daggie Boxster (ombouwproject met foto’s)

• Maker
    Discussie

• Daggie
    Deelnemer

Ik wist niet goed waar ik mijn projectje best kon plaatsen, dus heb ik het hier maar gedaan. Als het verkeerd staat, mag je het verplaatsen.

Ik ben sinds begin dit jaar de trotse eigenaar van een Porsche Boxster. Ik heb nog heel wat plannen met de wagen, dus ik zal regelmatig updates posten.

Mijn project staat sinds het begin op http://www.cleaned.be . De site waar ik zelfde webmaster van ben 🙂 Het hele project kan je daar volgen, ik ga hier nu enkel de foto’s posten. De toekomstige wijzigingen zal ik hier uitgebreider zetten.

Aankoop:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 98)
      • En ik die dacht dat Boxsters niet mooi konden zijn…

Mooi resultaat!

Sinds vorige week zaterdag heb ik eindelijk mijn Cargraphic uitlaat. Ik had veel schrik voor het geluid: ik heb niet graag te luide uitlaat. Maar het geluid is echt fantastisch knap. Als ik zou kunnen beschrijven wat ik wou, dan is het wat ik nu heb. Ben er echt super tevreden van. Van zodra ik een slachtoffer vind, ga ik eens “drive-by” stukje filmen en posten.

Het eindstuk vind ik iets te smal voor het gat in de bumper, maar daarvoor ga ik deze winter iets op maat laten maken ..

Volgens Cargraphic zou enkel de uitlaat tot 11pk kunnen meer geven .. maar daar geloof ik, ondanks de reputatie van Cargraphic, eigenlijk niet zo heel erg veel van. Lijkt mij beetje overdreven .. en daar gaat het mij eigenlijk ook niet om. Maar het geluid is bloedgeil! Ik heb er (heel) lang op moeten wachten, maar het loont 100% de moeite.

Beugels:

Eindstuk:

Plaatje: (met Tuv!)

Geheel:

Brug met aanloopstuk:

Gemonteerd 1:

Gemonteerd 2:

Geluidsfragment volgt ooit…

mooi contrast donkere achtergrond en witte wagen 🙂

Ziet er inderdaad zeer knap uit 🙂

Foto is getrokken door Slim Jules van Fast Car UK op GTI Mag in Magnycours (FR). Echt fantastische fotografen die mensen. Ik ben enorm tevreden met die hun foto’s. De reportage is voor de editie die ze NU aan het drukken zijn. Dus binnen paar weken verkrijgbaar in de handel. Ik heb de andere foto’s ook gezien en het is enorm de moeite ! (vind ik dan toch)

[quote=”SimonSays”:2g4gzlyn][quote=”stefx911″:2g4gzlyn]Ik dacht voor een deftige spuiting dat je eerder naar de 5000€ gaat…[/quote]

Heb van iemand anders uit de tuningwereld ook de prijs 3000-3500EU gehad, en deftiger dan die auto heb ik nog nooit gezien… Zal allicht van carossier tot carossier afhangen, en het soort lak maakt ook allicht ‘n verschil, plus hoeveel werk je nodig hebt om de auto klaar te maken.

Ik denk wel dat ik beide gevallen de motor bijvoorbeeld ingepakt wordt, en dat de motorruimte dus niet 100% netjes gespoten zal zijn.[/quote]

de voorste kofferruimte is van porsche uit onder de matten zelfs niet gespoten…

maar de prijzen kunnen idd wel oplopen als je het deftig wilt laten doen

[quote=”stefx911″:1y812eq6]Ik dacht voor een deftige spuiting dat je eerder naar de 5000€ gaat…[/quote]

Heb van iemand anders uit de tuningwereld ook de prijs 3000-3500EU gehad, en deftiger dan die auto heb ik nog nooit gezien… Zal allicht van carossier tot carossier afhangen, en het soort lak maakt ook allicht ‘n verschil, plus hoeveel werk je nodig hebt om de auto klaar te maken.

Ik denk wel dat ik beide gevallen de motor bijvoorbeeld ingepakt wordt, en dat de motorruimte dus niet 100% netjes gespoten zal zijn.

ziet er ferm uit maar is de wagen nu nog gebruiksvriendelijk, snelheidsdrempels enzo…?

Ik dacht voor een deftige spuiting dat je eerder naar de 5000€ gaat…

Da’s ongeveer wat ik dacht 🙂 Goed om weten 😉

je mag al rap een 3000 euro klaarleggen hoor

Ben eens curieus, wat kost ‘t eigenlijk om zo’n auto compleet te strippen en over te spuiten?

Zeer mooie wagen geworden 😯

Ja zo in’t wit is wel prachtig 🙂 Veel plezier er mee 😉

😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯
                                    Waaaauuuuww !!!!
                                    8)

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 98)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.