Daggie Boxster (ombouwproject met foto’s)

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Daggie Boxster (ombouwproject met foto’s)

• Maker
    Discussie

• Daggie
    Deelnemer

Ik wist niet goed waar ik mijn projectje best kon plaatsen, dus heb ik het hier maar gedaan. Als het verkeerd staat, mag je het verplaatsen.

Ik ben sinds begin dit jaar de trotse eigenaar van een Porsche Boxster. Ik heb nog heel wat plannen met de wagen, dus ik zal regelmatig updates posten.

Mijn project staat sinds het begin op http://www.cleaned.be . De site waar ik zelfde webmaster van ben 🙂 Het hele project kan je daar volgen, ik ga hier nu enkel de foto’s posten. De toekomstige wijzigingen zal ik hier uitgebreider zetten.

Aankoop:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 98)
      • Thnx voor de complimenten.

Ik ben er zelf echt super tevreden van.

Cargraphic uitlaat is nog besteld .. en dan deze winter 996 GT3 remmen.

[quote=”knoet”:2ocike63][quote=”Cédric911″:2ocike63]@ Daggie
          Mooie Boxster ❗
          Kleur is erg mooi, velgen zijn trouwens super 😀

Die witte boxster is ook nice 😯 [/quote]

euhm het is dezelfde auto hé

bordeaux ==> wit 😉 [/quote]
          Ow; sorry, khad niet gelezen, enkel na de foto’s gekeken 😉
          Dies echt nice 😯

Prachtig Daggie !
            Wat een velgen.

is idd zeer mooi,

ik wilde mijne eerst ook niet wit doen maar toen ik het resultaat zag … was ik even sprakeloos, net zoals bij daggie zijne boxster… da’s af !

[quote=”Cédric911″:6tq2sqxv]@ Daggie
                Mooie Boxster ❗

Die witte boxster is ook nice 😯 [/quote]

euhm het is dezelfde auto hé

bordeaux ==> wit 😉

@ Daggie
                  Mooie Boxster ❗

Die witte boxster is ook nice 😯

Mooi 8)

en dit is dus zijn boxster geworden

van bordeaux naar wit, gedurfd maar zeker en vast geslaagd

[quote=”torig”:2b0oka8p]Had je Ptje al op de foto’s van Knoet ontwaard. Die kleur is echt wel ontzettend apart 😯 [/quote]

eigenlijk waren het daggie zen fototjes 🙂

Setakira: zorgen dat ze niet vuil worden 🙂

Op http://www.cleaned.be bij FAQ staat hoe je gepolierde wielen kan onderhouden. Er staat ook hoe je ze opnieuw kan (op)polieren om ze perfect te houden. Gewoon heel regelmatig onderhouden …

MAURICE: dat zou kunnen. Waar in Ternat woon je ergens?

hello Daggie kan het zijn dat ik de wagen zaterdagnammidag gezien heb in Ternat ?
                            😮

Eén vraagje Daggie: Hoe ga je deze velgen onderhouden?

Ik heb net een dik uur aan de velgen van mijn Rover zitten kuisen met een oude sok over mijn hand en een verfborstel om in de kleinste spleetjes en gaatjes alles grondig schoon te maken, ik zal de velgen er trouwens binnenkort eens afhalen om de binnenkant ook te kuisen en terug te waxen, is weer jaartje geleden…

Met m’n 993 valt het nogal mee (grote makkelijke spaken) maar die remschijf is wel groot en zit in de weg om de binnenkant makkelijk te kuisen 😕

Wow, heel knap !!! 8)

Had je Ptje al op de foto’s van Knoet ontwaard. Die kleur is echt wel ontzettend apart 😯

Als’t goed is zie ik je bij de fotoshoot die knoet probeert te regelen 8) (alleen wil het weer niet echt meespelen 🙁 )

Grtz 8)

Waaaaaauw 😯

Krijg er kiekebisj van … 🙂

Toch vree oppassen van putten in ‘t wegdek en trottoirs … zou zonde zijn 👿

ken

das dik inorde hé
                                    ziet er bangelijk uit!!!! 😈 😈

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 98)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.