Daggie Boxster (ombouwproject met foto’s)

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Daggie Boxster (ombouwproject met foto’s)

• Maker
    Discussie

• Daggie
    Deelnemer

Ik wist niet goed waar ik mijn projectje best kon plaatsen, dus heb ik het hier maar gedaan. Als het verkeerd staat, mag je het verplaatsen.

Ik ben sinds begin dit jaar de trotse eigenaar van een Porsche Boxster. Ik heb nog heel wat plannen met de wagen, dus ik zal regelmatig updates posten.

Mijn project staat sinds het begin op http://www.cleaned.be . De site waar ik zelfde webmaster van ben 🙂 Het hele project kan je daar volgen, ik ga hier nu enkel de foto’s posten. De toekomstige wijzigingen zal ik hier uitgebreider zetten.

Aankoop:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 98)
      • [quote=”911-lover”:32x8c894]Ik wilde wel dat elke tevreden klant van mij ook zoveel reclame voor me maakte op de forums 🙄 😉 [/quote]

Iedereen die zijn middagpauze laat vallen en langer doorwerkt ‘s avonds om mij te helpen, mag rekenen op mijn dankbaarheid.

Ik verwacht heel veel, maar als het goed is, mag dat geweten zijn. Als het niet goed is trouwens ook.

Ik wilde wel dat elke tevreden klant van mij ook zoveel reclame voor me maakte op de forums 🙄 😉

inderdaad nice

mooie velgjes mmmmmmmmmmmmmmmhhhhhhhhhhhhhh 😀

NICE 8)

Anoniem

ziet er wel beestig uit, echt knap.
                voor dat paneel, stuur me een pm’etje

Snelle foto ..

Banden zijn 215/35/19 en 275/30/19 Pirelli. Ik had eerst Dunlop besteld, maar dat was 2 tot 3 weken levertijd. Pirelli kon het snelst geleverd worden en dat zijn ook wel heel goeie banden.

Ik moet Ronald en Pierre van Bandenplus Van Cauter: http://www.bandenplus.com/ ook wel heel hard bedanken, want die hebben heel veel moeite gedaan voor mij, om de banden toch maar op tijd te hebben. En dan nog eens extra bedanken om nog wat overuren te doen voor de plaatsing.

Ik ben zelf enorm tevreden van de velgen en de banden. Ik vind het absoluut de knapste die ik ooit al gehad heb … (en ik heb zo wel al is een velgje gehad 😉 ). De maten zijn perfect wat ik verwachtte/hoopte. Vooraan kan ik laag genoeg, zonder te raken. Achteraan komen ze net iets uit de kas. Ideaal om de kas een beetje te rollen (dus zeker niet te smal, maar ook geen halve cm te breed). Nu momenteel schuurt het achteraan soms wel eens. De KW’s zouden harder gezet moeten worden … dus gaan we binnenkort Crauwels nog eens lastig vallen. (achteraan is herstelbaar in hardheid met draaiknop bovenaan .. maar die draaiknop komt net onder hard stuk van de kap, waardoor ik er niet aan kan)

Origineel techart paneel is for sale Mark …

Anoniem

is wel netjes.
                      Dat achterpaneel is wel geslaagd. Ben al lang aan het overwegen van met zo’n achterpaneel te werken voor iets van subs te monteren.

Mijn deurbakken krijg ik ook nog es grijs haar van 🙂 )

eerst de buitenkant en dan ga ik de binnenkant afwerken.

Ben es gaan kijken op cleaned. Ziet er veelbelovend uit.

Ondertussen Techart speaker panel beetje aan het bewerken:

En dan ook versterker plaatsen .. en daar zijn paar kabels voor nodig:

Voorbumper gespoten

Kale neus

Voorbumper gemonteerd

Voorbumper gemonteerd

Deksel is beetje vettig .. Moet eens gekuist worden .. Daar zat ook een “handenlotion” bij .. ik heb geen flauw idee waarom.

ik ga da hier ook volgen

Geen foto van de wielen 😆

da komt hier wel dik in de sjakos hé bart 😉

grtz 8)

Anoniem

yep yep… ben vol interesse aan het volgen. Als je iets moet weten vraag maar. Boxster is ondertussen geen onbekende meer 😉 )

idd knappe wagen , bangelijke kleur en zéér mooie velgen !

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 98)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.