Home › Forum › Porsche Uitstappen › dagje Curbstones
- Dit onderwerp bevat 18 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 7 maanden geleden door THIENPONT HENDRIK.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Hier ze moest bij aankomst dringend …. Gelijk fotootje genomen :salut:
Attachments:[quote=”pvdw” post=164194]Indien dag verdeeld in sessies is het onder verhaal natuurlijk…
Minder plezant natuurlijk, dagje rondgelopen en gekeken ? Fin, als je hem tegoed krijgt heb je dat dan toch… Next time…
C u @ franco fun[/quote]Ik heb me wel geamuseerd veel meegereden met vriend die er was met de GT3 cup.
Er was alleen maar lof door de rijders op de sessies vonden het allemaal veiliger rijden daar de race cars apart rijden . Sessie race 20 wagens Sessie gt sport 40 wagens. Yes dagje curbstone is voor next time.. Hoop op zelfde weer voor 11/04[quote=”snoer 964″ post=164098]Ja ik zou me zo voor de kop kunnen slaan ,er stonden nog filmpjes op van op reis en zo die ik nog niet op mijn pc had gezet .Ja het is gebeurd en we zullen er moeten mee leven .[/quote]
Ken dat gevoel, sneu snoer!!!
Bedankt voor de foto’sIndien dag verdeeld in sessies is het onder verhaal natuurlijk…
Minder plezant natuurlijk, dagje rondgelopen en gekeken ? Fin, als je hem tegoed krijgt heb je dat dan toch… Next time…
C u @ franco fun[quote=”pvdw” post=164155]11-12 en 13-18 u toch nog ruim voldoende ? Of omwille briefing gemist ?
Heb het bij RSR ook is voorgehad maar maakten er geen probleem van, kende het circuit en organisatie dus kon gewoon rijden.
Ben er ook op franco fun, daar kan je best ook de briefing volgen maar geen absolute must, Porsche Days is ander verhaal, geen sticker, niet op de baan :-([/quote]Curbstone is geen open pitlane meer rijden nu ook in sessies . En inderdaad de briefing gemist. 👿
11-12 en 13-18 u toch nog ruim voldoende ? Of omwille briefing gemist ?
Heb het bij RSR ook is voorgehad maar maakten er geen probleem van, kende het circuit en organisatie dus kon gewoon rijden.
Ben er ook op franco fun, daar kan je best ook de briefing volgen maar geen absolute must, Porsche Days is ander verhaal, geen sticker, niet op de baan 🙁Door omstandigheden er maar geraakt rond 11u daardoor niet gereden, tegoed voor volgende curbstone. Verlies van snoer zijn camera is gemeld aan het circuit en aan curbstone zelf .( duimen maar ) Normaal zijn we er terug op 11 april voor de eerste Porsche Franco Fun day. :salut:
Al navraag gedaan bij gevonden voorwerpen, niet elke vinder drukt alles achterover!!
Mijn camera is een keertje in Venezuela in een klein vliegtuigje blijven liggen, die camera heeft een geheel eigen vakantie gevierd, maar is toch weer bij ons terecht gekomen alvorens we het land (de rimboe) verlieten. Had dus echt niet verwacht dat ie in Zuid-Amerika nog boven water zou komen … maar gelukkig heb je overal ook nog gewoon goeie en eerlijke mensen rondlopen.
[quote=”KROKODILE” post=164101]Spijtig van je camera he snoer ik heb goed gezocht maar niks meer gevonden. Al bij al toch een geslaagde dag en leuk je in RL te ontmoeten. :up: :up:[/quote]
Ja het was zeker een geslaagde dag niet tegenstaande de camera en dat jij niet hebt kunnen rijden ,maar dit is nu eenmaal gebeurd en we kunnen er niet blijven bij stil staan natuurlijk .Nogmaals een dikke dikke merci voor te gaan zoeken ! Bij een volgende gelegenheid gaan we daar wel iets op :drink: hoor.
groetjes SnoerSpijtig van je camera he snoer ik heb goed gezocht maar niks meer gevonden. Al bij al toch een geslaagde dag en leuk je in RL te ontmoeten. :up: :up:
Ja ik zou me zo voor de kop kunnen slaan ,er stonden nog filmpjes op van op reis en zo die ik nog niet op mijn pc had gezet .Ja het is gebeurd en we zullen er moeten mee leven .
Prachtige bolides daar precies, wel erg van uwe camera hé snoer 😥 😥 😥
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.