Dagje Francorchamps

Home Forum Porsche Uitstappen Dagje Francorchamps

• Maker
    Discussie

• jos vanbaelen
    Deelnemer

Wie van de forumleden heeft zich al ingeschreven voor de Van Beurdenklantendag:een dagje op circuit als co-piloot in een 996 GT3 CUP op vrijdag 09/10 ❓ Reserveren mogelijk voor 01/10 ❗
      De vorige jaren was dit altijd op circuit van Zolder,nu dus Francorchamps.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
      • Ben vrijdagnamiddag ook geweest.
        Rondje meegereden met 996 GT3: was mijn eerste keer in GT3 en eerste keer op Francorchamps: mega-ervaring!
        Daarna ook nog ettelijke rondjes mee mogen rijden in de gele 968. Ben een transaxle-fan en was keiveel fun.
        Alles was trouwens erg netjes geregeld door Van Beurden, prima gedaan!

Foto’tjes op mijn space: po944.spaces.live.com

Voorsmaakje:

Mooie foto’s, dien Audi ziet er toch nie zo goed uit vind ik. Sorry is gene Porsche maar diene witte Lambo is toch een pracht van een machine, en die sound….. machtigggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!! 8) 8) 8)

Anoniem

Die Audi was idd om van te bleiten. Is naar ‘t schijnt zonder te remmen (heeft men kunnen zien op film) in de raidillon in de bandenmuur gereden. Bandenstapels lagen zowat overal ‘rondgekegeld’. Als je beseft dat je zo’n stapel met 5 man nog niet eens kan verzetten krijg je wel een idee wat voor krachten ermee gepaard zijn geweest.
            ‘s Morgens om 09u15 was ‘t ook al prijs. D’er waren er nog niet veel aan het rijden dus je kon alles goed horen. Ineens iiiiiiip… BATS ! Nen BMW die zijn banden waarschijnlijk nog niet genoeg had opgewarmd ook de bandenmuur in, vlak na het uitkomen van de raidillon. Dagske was ook al gedaan en ‘t ottoke klaar voor afbraak.

Sonia en ik hebben ons i.i.g. weer eens lekker laten gaan. Francorchamps is echt wel bijzonder. Enige nadeel is dat het naft zuipt (ff 145 liter erdoor gejaagd 😕 ). Op 04/11 doen we i.i.g. nog eens mee…

[quote=”911-lover”:2y8i2bwl]De rest kan je straks op http://www.porsche968cs.be bekijken als alles geuploaded is
              [/quote]

Ze staan erop .
              +300 fotootjes .
              Geniet ervan 😉

Babbelke hier babbelke daar en een paar foto”s op een prachtige nazomerdag op het circuit van Francorchamps.Meer moet dat niet zijn. 🙂

Het was een leuk dagje vandaag .
                  Schitterende weer en super bollides .
                  Ik denk dat iedereen ervan genoten heeft (buiten eentje waarschijnlijk die bij zijn eerste rondje nog niet 1/4 ver geraakte .
                  Jokke ,Chris en Sonja tegengkomen vandaag .

Enkele teasers .
                  De rest kan je straks op http://www.porsche968cs.be bekijken als alles geuploaded is

Pechvogel van de dag

Chris en Sonja

Duitse 964RS

GT3

GT3RS undercover

Dan zijn we er , maar idd niet te vroeg 😈 😉

Anoniem

Goed weer zal het i.i.g. zijn, alleen ‘s morgens een beetje koud. [size=50:vsz4o9l8]Maar daar hebben langslapers niet veel last van é… 😆 😆 😆 [/size]

ALs het weer OK is komen wij ook een kijkje nemen .
                        Wat genieten en fotootjes nemen

[quote=”jokke”:1tjmq10z][quote=”jack bauer”:1tjmq10z]Wij zullen er ook zijn ,in de namiddag.

gr Serge[/quote]

Met de 993 of is hij ondertussen verkocht ❓ [/quote]

Ja , ik kom ermee want hij is nog steeds op zoek naar een nieuwe eigenaar 😆 😆 😆

[quote=”jokke”:2dxcp3zy]Weersvoorspelling voor vrijdag ziet er goed uit.Het zou droog blijven met af en toe zon. 🙂 [/quote]

Dat zou perfect zijn , dan kan de Philip eens voluit gaan . 😛 P P

Weersvoorspelling voor vrijdag ziet er goed uit.Het zou droog blijven met af en toe zon. 🙂

[quote=”jack bauer”:27t2eedl]Wij zullen er ook zijn ,in de namiddag.

gr Serge[/quote]

Met de 993 of is hij ondertussen verkocht ❓

See you,Chris.

Anoniem

Sonia en ik doen ook mee via Skylimits. Tijd om ons nieuw achtervleugelke eens uit te testen (als ik em nog op tijd gemonteerd krijg … 😕 )…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.