Dagrit Antwerpen Brussel Antwerpen

Home Forum Porsche Uitstappen Dagrit Antwerpen Brussel Antwerpen

• Maker
    Discussie

• Kristof Dejager
    Deelnemer

Beste mensen,

We hebben met een paar vrienden onlangs het idee gehad om eens een Dagrit te organiseren.

Aanstaande zondag vind dit plaats…

Antwerpen Brussel Antwerpen 130 km langs mooie wegen. S’morgens s’middags en s’avonds is er eten en drinken voorzien en we gaan ook iets bezoeken. Dit alles voor een schappelijk bedragje.

We zijn al met tien wagens.

Het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen en onze passie te delen.

Dus zoeken we nog wat mensen, om deze dag samen te beleven.

Voor meer vragen stuur gerust een berichtje

Groetjes

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • [quote=”Drip” post=241677]Heel even tot aan het vertrekpunt gereden, vergeten foto’ s te nemen, dju.

Toffe bende, volgende keer iets vroeger aanmelden Kristof dan hoop ik mee te kunnen :up:[/quote]

He Drip, ja ik weet het. 😀 was ik iets te laat mee… Het was wel een top dag, goei weer en een toffe bende.

Binnekort stuur ik een mailtje als we ene gaan drinke! 😀

Grt

XXX

Heel even tot aan het vertrekpunt gereden, vergeten foto’ s te nemen, dju.

Toffe bende, volgende keer iets vroeger aanmelden Kristof dan hoop ik mee te kunnen :up:

Hoi Peter, ziet er een mooie wagen uit :up: , op antwerpconcours ben ik ook al eens geweest.
            Is inderdaad zeker de moeite. Onze rit komt er jammer genoeg niet langs en onze dag zit al mooi vol. 😉

Grt

Als je nu zondag toch in het Antwerpse aan het rijden bent heb ik een goede tip om te eindigen :

Introduction

Altijd de moeite, zowel qua kader als aanwezige voertuigen.

He mannen, heb juist nog eens alles zorgvuldig nagekeken. En we kunnen overal goed rijden, zonder problemen.

Onze rit begint al s’morgens en eindigd rond een uur of vier… Waar we dan een goe Belgisch frietje kunnen eten.

Als we deze andere groep tegen komen is dit wel tof natuurlijk :driver:

Grt

Leuk initiatief, maaruh net voorbij Brussel komen er ook al een stuk of 20 bijeen van 13.00 tot 15.00 uur met voor de meesten nog een toertje aansluitend in de middag …

Ik ga moeten passen. Je hebt er toch rekening mee gehouden dat het zondag “autovrije dag” is in heel wat steden en dorpen?!

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.