DAKSPOILER TARGA

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 DAKSPOILER TARGA

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Heb dit weekend 964 targa zien staan met boven de voorruit een klein spoilertje.
    Heeft iemand idee waar je dit kan kopen en of dit iets uithaalt voor kinderen wat meer uit de tocht te houden achteraan?

Alvast bedankt voor de reactie,
    Jo

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • als de auto er staat maar niemand weet van wie die is, kan je een briefje onder de vooruit steken, met wie je bent en wat je wilt weten en waarom en je mail adres, wieweet is die eigenaar vriendelijk genoeg om je te helpen

neen, heb al gezocht op het net, maar niets van teruggevonden.
        Als ik dit weekend tijd heb zal ik daar nog eens passeren en een foto van nemen(als hij er staat tenminste)en eens rondvragen of iemend weet van wie hij is.
        Is feitelijk iets heel simpel. Een klein lipje (denk een 3tal cm hoog)over de ganse breedte boven de voorruit. Zou trouwens niet zo slecht zijn voor geluid ook als targadak erop ligt.

Szyronn er is wel een wereld van verschil tussen het tochtgevoel in een 993 of 996 targa en een 964 targa hoor… als er kinderen meerijden kan ik perfect begrijpen dat je hier iets wil aan doen.

Helaas weet ik niet welk spoilertje je bedoelt JoKTM, nog nergens een foto online van gevonden ?

jij wilt minder tocht?? als ik met de targa van mijn nonkel reed[vroeger 993 vanaf dit jaar 996(nog niet mee gereden)] maar ik stoorde mij er aan dat er heel weinig toch binnen kwam, waardoor de auto dus heel warm bleef, ik moest een raam open zetten….[ik weet nu niet hoe veel tocht bij als bestuurder hebt]
            mja voor de kinderen begrijp ik het ergens wel…

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.