??? daktransportsysteem voor Boxster

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening ??? daktransportsysteem voor Boxster

• Maker
    Discussie
  • Niet dat er bepaald te weinig bagageruimte is in een Boxster – eerder integendeel (wel spijtig dat je de motor niet dagelijks kan bewonderen 😉 ).
    Ik zie nu dit gekke ‘daktransportsysteem’ accessoire op eBay en vraag mij af welke ervaring jullie daarmee hebben? Is dat te gebruiken voor ‘als je eens een plankje nodig hebt bij den Brico’, of als je wilt gaan skiën enzovoort? Hoe lang duurt het (de)monteren en wat is het risico op lakschade? Voor de prijs hoef ik het alvast niet te laten want het wordt (voorlopig) quasi weggegeven. Voor fietsen (zand/modder achteraf?) lijkt het me wel wat te hoog gegrepen.
    Wat denken jullie?
    daktransportsysteemBoxster.jpg

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Bedankt! Ik zal dan 10% meer bieden hè 😀

Ja, dit http://www.benl.ebay.be/itm/exclusief-NIEUW-daktransportsysteem-voor-Porsche-Boxster-ultiem-collectors-item-/151068966092?pt=LH_DefaultDomain_123&hash=item232c697ccc heb ik inderdaad nog in mij garage liggen! Zou jij het effectief kopen, dan schenk ik met plezier 10% aan dit forum! 😀 😀 😀

Je kan het ook enkel ‘s nachts monteren, als je het niet mooi vindt 😀

kijk wat sommigen hiermee transporteren!

metFietsskibox.jpg

Handig om tijdens het rijden te kijken of uw lading nog goed vast zit. 😆

😯 Wat is me dat….
                Help men cabrio werd net verkracht :mrgreen:

WB

ja, boven het cabriodak of de hardtop is geen probleem

Schoon zicht : de kap naar beneden en een fiets boven je hoofd. 😀
                    Kun je dat ook plaatsen op een hardtop ?

WB

Beste,

Ik heb er ook zo één, maar ook nog maar een keer of 5 gebruikt.
                      Als je met twee bent is het redelijk snel gemonteerd en gedemonteerd(ik laat de twee voorste steunen op de wagen want die zijn moeilijk te plaatsen/verwijderen.
                      Een fiets kan er anders ook makkelijk op hoor..of het een zicht is, is wat anders :sarcastisch
                      Als je maar alleen bent duurt het toch al gauw een half uurtje voor het ding gemonteerd is (delen afzonderlijk te monteren)

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.