Dame gevonden

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Dame gevonden

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • In de kofferruimte rechts bovenaan een losse draad gevonden. Het is een dame met groen merkteken, maar
      Ik vind geen ventje om deze te koppelen. Weet iemand waar ik moet zoeken ?

kan je eens aangeven adhv onderstaande matrix op welke coördinaten de vrouwelijke stekker zit ?
        en welk type 964 is het en wat is het modeljaar ?

De stekker is gevonden bij L6
          Hij/zij is van 91 c4

drie mogelijkheden volgens de wiring sheet van 91 c2/4

Thanks, ik zal eens wat testen doen. Wel raar dat ik de andere kant van de stekker niet vind

Bij nader inzien kan het geen van de drie zijn want je mystery female connector is een 2-pins.
                Hoe lang is de vrije kabel tot aan de kabelboom? Maw hoe ver kan het onderdeel weg zitten van locatie 6L?
                Waarschijnlijk is dit een aansluiting die in de standaard kabelboom voorzien is maar is jouw wagen niet met deze optie uitgerust.

J

Bij ons zijn stekkers mannetjes en vrouwtjes.
                  “Dame” is misschien een heel chique stekker van goede komaf?
                  😀

De kabel heeft een 20 tal cm vrij spel. Dat van de uitgeruste optie lijkt me zeker een optie 🙂
                    De stekker is in heel goede staat, vandaar Dame, juffrouw zou ook passen

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.