Dan sta je al eens geparkeerd…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Dan sta je al eens geparkeerd…

• Maker
    Discussie
  • Woensdagnamiddag is de bestuurder van een Peugeot zwaargewond geraakt bij een ongeval op de Mechelsesteenweg (N1) in Rumst.
    De automobilist reed met zijn wagen op het middenvak, toen hij aan hoge snelheid een verkeerseiland raakte. De auto werd daardoor weggeslingerd over het tegenovergestelde rijvak tot op de parking van de firma “Woningbouw Verelst”, waar een geparkeerde Porsche werd geraakt.

De brandweerkorpsen van Duffel en Boom moesten de bestuurder uit het wrak bevrijden.

Bron hbvl

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Daar kunnen de mannen van topgear nog eens iets van leren :mrgreen:

Heeft zeker nog nooit van parkeer censoren gehoorg?

Flying parallel parking .. en dan gaat die gast nog eens doodleuk rond zijn auto zien, zo van “staan er schrammekes op, dju eh ?”

Ongelooflijk hoeveel geluk sommige mensen kunnen hebben, gewoon uitstappen zonder waarschijnlijk een schrammeke.

da was ook snel geparkeerd, al zal het meer gekost hebben dan enkele euro’s in de parkeermeter

[video width=425 height=344 type=youtube]6EaY811g8ME[/video]

😆

@porschky:eerder de fout van mijnen baas omda hij me de opdracht ni gegeven heeft een murke te metsen 🙂
                    ik snap da toch ook ni ze hoe ge daar zo een dergelijk ongeval kunt veroorzaken.
                    daarvoor moet ge toch al straffe stoten uitsteken of zwaar bezopen zijn.
                    is in ieder geval ni van opt gemak terijden

Audiotronics schrijft:

Ik hoor dergelijke dingen regelmatig en de meesten zijn er nog fier op. Dat is als ge veel van die jonge gasten als klant hebt.

Komt me bekend voor .
                      Heb die verhalen ook 10 jaar moeten horen 😉

leugentje om bestwil ❓

Ik hoor dergelijke dingen regelmatig en de meesten zijn er nog fier op. Dat is als ge veel van die jonge gasten als klant hebt. En dan de vraag : wanneer mag ik eens met dieje van u rijden of meerijden? Gaan we hem eens testen 😯 NEEN dank u, ik rij daar altijd rustig mee zeg ik dan 😳

Plaats op de Antwerpsesteenweg weet ik zijn. Wel straf dat die daar iets raakt ❓

Gaat ook fout.. ieder weekend 🙁

rjf

Racen met een auto die er niet voor uitgerust is … Moet gewoon fout gaan

dus eigenlijk is het uw schuld Tom? Omdat gij geen muurken gemetst hebt waar die Porsche stond! 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.