dan toch 964

• Maker
    Discussie
  • Na er een heel jaar over nagedacht te hebben met oa mushroom,snoer van het al dan niet een 964 bij te kopen,heb ik dan toch de knoop doorgehakt en éné aangekocht van particulier,wagen met historiek en onderhoudsboekje,motorrevisie op 180000km,nu 204000km

Attachments:
    • DSCF1816.JPG
    • DSCF1811.JPG
    • DSCF1813.JPG
15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 91)
    • Een 964 is een juweeltje ,het enige probleem met dat type is en was dat er veel wagens rondrijden waar heel veel achterstallig onderhoud aan is .
      Er zijn bepaalde zaken waar moet opgelet worden daarenboven vergeet niet dat dit type heel roestgevoelig is .

@sigrid vroeger kreeg ik iets anders dan rooie wangetjes !Nu denk ik waar is de tijd !

Daarom dat Sammy zijn 997 altijd zo blinkt!! Voor de reflectie! :first:
        @ Sigrid: niks achterhaald. Denk dat er hier iemand met een leeftijdsprobleem zit :mrgreen: :happy:

Een paar jaar geleden wilde iedereen een witte auto van de zaak en een verlaagde P.
          Is wat achterhaald momenteel 💡

@Fun….krijg je al rooie wangetjes van het kijken 😉

Ik had altijd mijn twijfels bij een verlaging maar zal toch mijn mening moeten herzien . 😳 :lekker: 😉

Met die hakken kun je je schrap zetten voor het intrappen van die koppeling Rob…….

Leuke schoenen. :wtf: :engeltje:

@Zwarte pijl ,Gaat Nancy hem dan ook tanken ? :ass:

Welke velgen ❓ 😀

lager moet hij zeker komen,dat zal het eerste zijn als de platen erop zitten,dan mooie velgskes
                      254117_10150198589441555_209307431554_7728123_6544022_n.jpg

Hij miste die koppeling pedaal op zijn 997 :happydance: 😉 :salut: 😆 :coolness: :happy:

Altijd geweten dat Sammy geen automaat-liefhebber is .
                          Hij wou een echte handgeschakelde Porsche . 😉

:up: :up: :up:
                            Idd ook mijn mening altijd geweest, een mooie velg en een degelijke verlaging!

:up: 😉 :first: :drink:

[quote=”Ibiz@ke” post=118677]
                                Ik hou per dag meer van onze mushroom!
                                Ofwel heb ik u zot gemaakt t laatste jaar hahahaha[/quote]

:drink:
                                Ik denk wel dat jij nog in je wieg lag toen ik mijn eerste set 15″ kocht (16″ was toen het maximum en alleen voor de rijken der aarde) 😉
                                Gewoon altijd zot geweest van gewoon een mooie velg en een paar cm lager, niet meer, niet minder.
                                ‘k Heb hier nog een foto van zo’n oud barrel gevonden…

178558_450155278348500_2021916335_o.jpg

Niet mis eigenlijk, niet mis… :mrgreen:
                                Nu is’t wachten tot Sammy zijn spel begint te tjunen hé? Allezja, zijnen auto hé? :sarcastisch

[quote=”de zwarte pijl” post=118607]bedankt jongens voor de positieve reacties,is de bedoeling om 997S beetje te sparen en met de 964 wat rond te toeren :driver:[/quote]

proficiat met de aanwinst Sammy, nu kan Nancy zelf deftig gaan shoppen met de 997 terwijl jij gaat toeren :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 91)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.