dan toch 964

• Maker
    Discussie
  • Na er een heel jaar over nagedacht te hebben met oa mushroom,snoer van het al dan niet een 964 bij te kopen,heb ik dan toch de knoop doorgehakt en éné aangekocht van particulier,wagen met historiek en onderhoudsboekje,motorrevisie op 180000km,nu 204000km

Attachments:
    • DSCF1816.JPG
    • DSCF1811.JPG
    • DSCF1813.JPG
15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 91)
    • [quote=”Mushroom” post=118622]

Niks moet, niks hoeft hé Sammy… :coolness: :think: :salut:[/quote]

Ik hou per dag meer van onze mushroom!
      Ofwel heb ik u zot gemaakt t laatste jaar hahahaha

Proficiat me de mooiste porsche aller tijden sammy!

Wat voor broeken draag jij, met zulke bovenbenen :mrgreen:
        1x de koppeling intrappen en je broek knapt.

Proficiat! Knappe wagen.

Wat ik me afvraag is welke CO2 waarde gebruikt wordt voor een 964 bij berekening van biv en verkeersbelasting? Euronorm?

:up:

echte mannen weten waarom :drink: :driver:

Proficiat Sammy, nen P voor echte mannen gekocht lees ik…alhoewel met die beentjes van u zal dat wel lukken :sarcastisch

Koopt hier iedereen plots 964???
                En wie zijn schuld is da???

Echt knappe garage heb je! Ik ben gezond jaloers. 😉

Congratz! En veel veilige km toegewenst!

die koppeling zal wel lukken Sigrid :salut:
                      vl3sm.jpg

Proficiat! excellente keuze een 964!

Proficiat Sammy!
                          Veel veilige km toegewenst! En niet vergeten te schakelen he 😆

proficiat, wordt al een leuke collectie!

[quote=”de zwarte pijl” post=118526]mercikes,de koppeling ga ik toch moeten gewoon worden,is vrij hard :driver:[/quote]

Watje.
                              Goed voor je kuitspieren.
                              Went vanzelf.
                              Alleen een lange file is wat minder aangenaam, maar ook dat gaat lukken.

Niks moet, niks hoeft hé Sammy… :coolness: :think: :salut:

[quote=”de zwarte pijl” post=118526]mercikes,de koppeling ga ik toch moeten gewoon worden,is vrij hard :driver:[/quote]Als 20dkm geleden het blok gereviseerd is zal er toch een nieuwe plaat ingezet zijn lijkt mij.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 91)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.