dan toch 964

• Maker
    Discussie
  • Na er een heel jaar over nagedacht te hebben met oa mushroom,snoer van het al dan niet een 964 bij te kopen,heb ik dan toch de knoop doorgehakt en éné aangekocht van particulier,wagen met historiek en onderhoudsboekje,motorrevisie op 180000km,nu 204000km

Attachments:
    • DSCF1816.JPG
    • DSCF1811.JPG
    • DSCF1813.JPG
15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 91)
    • bedankt jongens voor de positieve reacties,is de bedoeling om 997S beetje te sparen en met de 964 wat rond te toeren :driver:

Proficiat Sammy, wijs.
        Al benieuwd om te zien !

Groetjes,
        Rufie.

Proficiat ! :applaus:
          Je bent een mooie verzameling aan het opbouwen .
          Koppeling in een 964 valt best mee hoor .

mooi het heden en het verleden samen onder één dak,geniet ervan :happydance:

Proficiat met de aankoop Sammy :first:
              Veel plezier ermee :driver:

En… schoon zicht in de garage, oud en nieuw naast elkaar 😀

Veel plezier ermee! :driver:

Nice ride :respekt:

Blijft toch mooi hé, zo’n echte Porsche :applaus: :applaus:

Mooie 964 ! Was deze ook al tegen gekomen en de kriebels waren er om eens te gaan kijken. Gelukkig ben jij er mee weg, want ons madam werd al nerveus :what:

Veel plezier ermee !

XXX

Proficiat! Mooie garage zo, echt om jaloers op te worden :respekt:
                      Veel plezier ermee :relaxman:

[quote=”911_NL” post=118575]Nice Wheels :driver:

.. en als je niet aan die koppeling kunt wennen ➡ 1tje van een Jubilee laten plaatsen :idea:[/quote]

iets om over na te denken :think:

[quote=”plumber” post=118564]Proficiat Sammy, schoon hok.
                          En vanaf nu mag madam haar wagen buiten slapen neem ik aan? :coolness:[/quote]

heb voor haar carpoort gekocht :up:

Nice Wheels :driver:

.. en als je niet aan die koppeling kunt wennen ➡ 1tje van een Jubilee laten plaatsen 💡

Mooie 964. Gefeliciteerd :first:

Proficiat Sammy, schoon hok.
                                En vanaf nu mag madam haar wagen buiten slapen neem ik aan? :coolness:

PB

Me niet jaloerser maken dan ik al ben he. 😎

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 91)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.