dan toch 964

• Maker
    Discussie
  • Na er een heel jaar over nagedacht te hebben met oa mushroom,snoer van het al dan niet een 964 bij te kopen,heb ik dan toch de knoop doorgehakt en éné aangekocht van particulier,wagen met historiek en onderhoudsboekje,motorrevisie op 180000km,nu 204000km

Attachments:
    • DSCF1816.JPG
    • DSCF1811.JPG
    • DSCF1813.JPG
15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 91)
    • niet in porsche,wel bij mijn andere wagens,zusje staat nu naast oude tante
      DSCF1830.JPG

Nogmaals proficiat!! :applaus: :relaxman: :respekt:
        Koppeling is idd harder dan in onze normale zjanetten-auto’s 😉
        Achja, maar ‘t is waar… je bent niet gewoon een koppeling te gebruiken :sarcastisch :mrgreen: :happy:

PT

Back to basics… :happydance: Van harte !!

prachtige porsche
            wordt genieten proficiat
            :applaus: :driver: :drink:

Proficiat Sammy, veel :driver: er mee :first:

Mooi!
                Proficiat met deze aankoop :drink:

PB

[quote=”de zwarte pijl” post=118526]mercikes,de koppeling ga ik toch moeten gewoon worden,is vrij hard :driver:[/quote]

tja, stonden de oudere type Porsches dan ook niet bekend als EchteMannen Auto’s? :mrgreen: :relaxman: :coolness:

@Sigrid: No offense meant. 😎

Mooie aankoop :applaus: . Veel :driver: ermee.

had dit ook al opgevangen,we zien wel

Beetje fitnessen hé Sammy, kan ook indicatie zijn dat de koppeling bijna aan vervanging is denk ik :think: :think: :think:

mercikes,de koppeling ga ik toch moeten gewoon worden,is vrij hard :driver:

Proficiat :driver: :driver: :driver:

Zéér mooi exemplaar! Proficiat!

Helemaal goed!
                                Gaat je veel :driver: plezier opleveren.
                                Ben benieuwd naar je ervaringen, is toch heel anders rijden dan in wat je nu rijdt.

PB

Succes en vooral veel rijplezier met je mooie aankoop. :first:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 91)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.