Dan wil je al eens helpen….

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Dan wil je al eens helpen….

• Maker
    Discussie
  • Op de autosnelweg E40, ter hoogte van Tienen, gebeurde maandagmiddag omstreeks 12.00 uur een verkeersongeval in de richting van Brussel. De bestuurder van een Citroën Berlingo verloor om ongekende reden de controle over het stuur van de wagen en week af naar rechts. Aan de zijkant van de rijbaan ging de wagen overkop. Een attente autobestuurder stopte na het ongeval om hulp te bieden. Op een bepaald ogenblik zag de man echter dat er iemand met zijn Porsche vertrok.
    Twee inzittenden van de Citroën werden zwaargewond overgebracht naar het ziekenhuis in Tienen. Eén van hen, een 25-jarige Brusselaar, verkeert in levensgevaar.
    De gestolen Porsche werd maandagnamiddag aangetroffen aan de Tervuursevest in Leuven, waar hij tot stilstand werd gebracht met een anti-carjacksysteem. De Porsche werd meegenomen voor een sporenonderzoek.
    De Citroën bleek in het begin van het jaar gestolen in het Brusselse.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 71)
    • Sympathiek 😛 P P

Groetjes
      Kate

[quote=”911-lover”:1jfv1exv]David heeft ons allemaal steekgeld gegeven om niet te helpen verhuizen[/quote]
        Mij nog niet 😀

David heeft ons allemaal steekgeld gegeven om niet te helpen verhuizen

Neen, nog niet… 😳
            Ik ben nog altijd aan het wachten op die mannen die mij gingen komen helpen verhuizen… Heb ze nog altijd niet gezien 😛

Groetjes
            Kate

En hoe zit da, wonen gellie al same ? 😈

[quote=”Talbot”:891130og]nen ouden bok … 😈 😉 [/quote]

Ela ela 😛 wink:
                En ik kan wel groen zijn in humor soms, maar zo groen als een blaadje…? 😛

nen ouden bok … 😈 😉

[quote=”Kate Mcklusky”:218twm0f][quote=”Porsche-RSR”:218twm0f][quote=”Kate Mcklusky”:218twm0f][quote=”Porsche-RSR”:218twm0f][quote=”Kate Mcklusky”:218twm0f]En ik ben nog een beetje jong om nu al aan kindjes te denken 😛 [/quote]
                    en Dave dan … 😉 [/quote]

Hoe oud schat je Dave en hoe oud mij dan? 😛 P
                    Ik ben idd nog wat jong, maar Dave is toch al op een leeftijd om daar aan beginnen te denken hoor 🙂 [/quote]
                    ik bedoel dat hij al bijna te oud is 😆 [/quote]

Dat hebt gij gezegd 😛 [/quote]
                    Dat weet ik, maar ik ben niet de enigste.

[quote=”Porsche-RSR”:2ccwh92b][quote=”Kate Mcklusky”:2ccwh92b][quote=”Porsche-RSR”:2ccwh92b][quote=”Kate Mcklusky”:2ccwh92b]En ik ben nog een beetje jong om nu al aan kindjes te denken 😛 [/quote]
                      en Dave dan … 😉 [/quote]

Ik ben idd nog wat jong, maar Dave is toch al op een leeftijd om daar aan beginnen te denken hoor 🙂 [/quote]
                      ik bedoel dat hij al bijna te oud is 😆 [/quote]

Dat hebt gij gezegd 😛 P

[quote=”Kate Mcklusky”:11cd6a51][quote=”Porsche-RSR”:11cd6a51][quote=”Kate Mcklusky”:11cd6a51]En ik ben nog een beetje jong om nu al aan kindjes te denken 😛 [/quote]
                        en Dave dan … 😉 [/quote]

ik bedoel dat hij al bijna te oud is 😆

[quote=”Porsche-RSR”:2nmaqjuy][quote=”Kate Mcklusky”:2nmaqjuy]En ik ben nog een beetje jong om nu al aan kindjes te denken 😛 [/quote]
                          en Dave dan … 😉 [/quote]

Ik ben idd nog wat jong, maar Dave is toch al op een leeftijd om daar aan beginnen te denken hoor 🙂

[quote=”911-lover”:692bqyzk][quote=”Porsche-RSR”:692bqyzk]maar eens porsche-addict… dan wil je gewoon een 911.[/quote]Oh ja 🙄 😕 ( [/quote]
                            Koen, ik bedoelde dit in mijn geval, ik heb mijn gedachten slecht verwoord. Ben gewoon zot van het geluid van de 911jes, vandaar..
                            En natuurlijk zie ik vele porsches graag, bij deze ff een rechtzetting!

hoor dit ook niet graag eerlijk gezegd 😥

maar als dat uw droomwagen is moet je er wel vollop voor gaan 😉

[quote=”Porsche-RSR”:3up0rczg]maar eens porsche-addict… dan wil je gewoon een 911.[/quote]Oh ja 🙄 😕 (

[quote=”stefx911″:q6mwx4z0]En nog wel een RSR!

Een elfje op het oog ?[/quote]
                                  We zien wel..

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 71)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.