Dan wil je al eens helpen….

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Dan wil je al eens helpen….

• Maker
    Discussie
  • Op de autosnelweg E40, ter hoogte van Tienen, gebeurde maandagmiddag omstreeks 12.00 uur een verkeersongeval in de richting van Brussel. De bestuurder van een Citroën Berlingo verloor om ongekende reden de controle over het stuur van de wagen en week af naar rechts. Aan de zijkant van de rijbaan ging de wagen overkop. Een attente autobestuurder stopte na het ongeval om hulp te bieden. Op een bepaald ogenblik zag de man echter dat er iemand met zijn Porsche vertrok.
    Twee inzittenden van de Citroën werden zwaargewond overgebracht naar het ziekenhuis in Tienen. Eén van hen, een 25-jarige Brusselaar, verkeert in levensgevaar.
    De gestolen Porsche werd maandagnamiddag aangetroffen aan de Tervuursevest in Leuven, waar hij tot stilstand werd gebracht met een anti-carjacksysteem. De Porsche werd meegenomen voor een sporenonderzoek.
    De Citroën bleek in het begin van het jaar gestolen in het Brusselse.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 71)
    • En nog wel een RSR!

Een elfje op het oog ?

[quote=”stefx911″:357robbb]Zie ik hier een Forum-naamswijziging ?[/quote]
        Ja Stefan 😉 ‘t Wordt eens tijd om de 924’s te laten voor wat het is en verder te gaan. Dit wilt niet zeggen dat ik ze niet meer graag zie, maar eens porsche-addict… dan wil je gewoon een 911.

Zie ik hier een Forum-naamswijziging ?

[quote=”Kate Mcklusky”:2k2woj2z]En ik ben nog een beetje jong om nu al aan kindjes te denken 😛 [/quote]
            en Dave dan … 😉

En wie zegt dat wij daar willen blijven? 😛 D
              En ik ben nog een beetje jong om nu al aan kindjes te denken 😛

Eerst een mooie romantische trouw 😛 P P
              We gaan dan wel een wedstrijd moeten organiseren wie er mag komen, want 1206 forum’ers op onze trouw zou wel wat veel zijn 😀

Groetjes
              Kate 😉

vrouwen hé, trouwens en huis heb je toch al alle den Dave heeft toch al een

Idd grappig hoe we hier geraakt zijn 🙂 P

Sparen is volgens mij absoluut noodzakelijk… Zeker als je weet wat een schraal pensioentje ons waarschijnlijk te wachten staat 🙄
                  En dat paren Luc, natuurlijk ook noodzakelijk 😀 D P

Wat die emancipatie betreft… Hmm waar eindigt galant en lief zijn en begint emancipatie? Emancipatie wil niet zeggen dat je de deur maar in t gezicht van je vrouw moet gooien of dat er geen cadeautjes meer bijhoren… Ik vind dat zowel man als vrouw elkaar eens mogen verwennen met een verrassinkje 🙂 D ) En die was toch héél blij 8)

Kleine McKluskys… Sjah wie weet eh 😉 Zal het op tijd zeggen als het zo ver zou zijn. Maar eerst: “Een eigen huis, een plek onder de zon,…” 😛
                  En officieel Mrs Mc Klusky zijn natuurlijk 8) Hint Hint 😛
                  Klein mannen kunnen sowieso ni zwijgen en als het een jongen is, zal hij van de papa idd wel het Porsche-virus meekrijgen 😀 D En welke man/vrouw houdt nu niet van een mooie wagen?

Groetjes
                  Kate 😉

[quote=”RSR”:2thtdno2]zie het zo al voor mij van die kleine Mckluskykes. 😆 [/quote]

Hmm, is dat wel een goed idee? Dan hebt ge van die klein mannen die van ‘s morgens tot ‘s avonds geen minuut kunnen zwijgen en alleen over Porsches bezig zijn… Is soms wel een nadeel dat DNA kan samensmelten hé 🙂

Ik was inderdaad sparen vergeten maar ook het paren 8)
                      En ik kan ook luisteren naar jullie als ik met iets bezig ben maar meestal zijn jullie dan wel aan het zagen 😈 zoals, ‘ noem je dat werken’ of ‘heb je niets beter te doen’ of ‘ hoe zet ik die vatwasser op’ of ‘ ik wil uitgaan dit wekende zorg jij eens voor kaarten’

😆 😆 grappig hoe het onderwerp van een dramatisch verhaal naar een humoristisch onderonsje wordt omgevormd

[quote=”Kate Mcklusky”:2pzwsc25]Eerst en vooral HAAT ik de solden 😀 P
                          Ik verafschuw dat gewoon… Al die winkels overhoop… Ik noem dat de “hang-uw-oude-nest-terug-in-de-rekken”-periode 😛
                          Geld zal eerder op zijn bij het uitkomen van de nieuwe collectie 😀
                          Heb al beloofd dat ik dan een dagje congé ga nemen om te gaan shoppen 😈
                          [/quote]
                          Ja lap, gij zijt dus nog duurder dan een ander 😛 ?
                          En sparen? Ja mooi als ge dat goed kunt maar dan moet er wel niet gezaagd worden over wat mooi is, wat ge zou willen kopen, wat ge wilt hebben e.d. hé Het is het één of het ander… De vrouw wil emancipatie, dus gedaan met de cadeaukes hé 😀

@Talbot
                          : horen terwijl ge met iets bezig bent kan ik wel maar ga er meestal niet op in want heeft toch geen zin om erover te discusiëren 😛

@Koen: Gewaagd 😛 wink: Jij doet dat héél goed 😀

@Tali (924): Maandelijkse opdracht pensioensparen en fiscaal Life Plan om de belastingen te verminderen en dan nog gewoon sparen op spaarboekje eh 😀 D wink:

@Talbot
                            : Sjah… Das wel echt zo’n typische mannelijke eigenschap eh 🙂
                            Eigenlijk toch niet gemakkelijk eh 😛 P P LOL

Groetjes
                            Kate

wij mannen kunnen dat niet multitasking… zo blijkt uit de evolutieleer

de meeste mannen hebben het al lastig als hun vriendin hen iets vraagt terwijl ze met iets anders bezig zijn,we zeggen wel ja maar we hebben het nooit gehoord. 😉

soms makkelijk 😈

[quote=”Kate Mcklusky”:ux0c4dt0] En je bent nog één heeeeeel belangrijk ding vergeten: sparen 😀 [/quote]
                                Doet ge da ook ? 😯 Hoe combineert u al die dingen ???

[quote=”Kate Mcklusky”:35w8rawn]@Koen: met die smileys ben ik nog niet echt veel verder hoor 😛
                                  Een duiveltje dat knipoogt en dan 3 keer lacht 😕
                                  Wat moet ik daaruit opmaken? 😛
                                  [/quote]

Dat ik iets gewaagd durf zeggen (duiveltje) maar je duidelijk wil maken (knipoog) dat het om te lachen bedoeld is (lachsmileys) 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 71)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.