Dan wil je al eens helpen….

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Dan wil je al eens helpen….

• Maker
    Discussie
  • Op de autosnelweg E40, ter hoogte van Tienen, gebeurde maandagmiddag omstreeks 12.00 uur een verkeersongeval in de richting van Brussel. De bestuurder van een Citroën Berlingo verloor om ongekende reden de controle over het stuur van de wagen en week af naar rechts. Aan de zijkant van de rijbaan ging de wagen overkop. Een attente autobestuurder stopte na het ongeval om hulp te bieden. Op een bepaald ogenblik zag de man echter dat er iemand met zijn Porsche vertrok.
    Twee inzittenden van de Citroën werden zwaargewond overgebracht naar het ziekenhuis in Tienen. Eén van hen, een 25-jarige Brusselaar, verkeert in levensgevaar.
    De gestolen Porsche werd maandagnamiddag aangetroffen aan de Tervuursevest in Leuven, waar hij tot stilstand werd gebracht met een anti-carjacksysteem. De Porsche werd meegenomen voor een sporenonderzoek.
    De Citroën bleek in het begin van het jaar gestolen in het Brusselse.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 71)
    • Beste nonkel LE

Eerst en vooral HAAT ik de solden 😀 P
      Ik verafschuw dat gewoon… Al die winkels overhoop… Ik noem dat de “hang-uw-oude-nest-terug-in-de-rekken”-periode 😛
      Geld zal eerder op zijn bij het uitkomen van de nieuwe collectie 😀
      Heb al beloofd dat ik dan een dagje congé ga nemen om te gaan shoppen 😈

En de rest, dat hoort erbij he… Das voor iedereen zo 😛 sparen 😀

@Koen
      : met die smileys ben ik nog niet echt veel verder hoor 😛
      Een duiveltje dat knipoogt en dan 3 keer lacht 😕
      Wat moet ik daaruit opmaken? 😛

Groetjes

Kate

Ik denk dat ik een goei gevonden heb 😉

Eigenlijk wel een goed punt, de echte goei zijn héél moeilijk te vinden precies 😕 …
          Zouden die eigenlijk nog wel bestaan? Anders stop ik ook maar met het zoeken ernaar net zoals ik mijn zoektocht naar eieren heb moeten stoppen, had zin om een DoDo ommelet te maken… 🙁

[quote=”Kate Mcklusky”:177xztsc]:P
            En Luc, dees vrouw werkt wel fulltime eh 😛

Groetjes
            Kate[/quote]

Ja en dan ?? als het solden zijn hebben jullie nooit geld en dan kan het niet op. Hou rekening met wagen,verzekering,benzin,eten,drinken,huur,elekt,gas,water,telefoon,GSM,kuisen,eten klaar maken,wassen,strijken,de hond uit laten,ruiten kuisen,niet te veel zagen tegen u ventje, enz … ik ken jullie ras wel hoor dus mij maak je niets meer wijs 😆 ik heb er hier zo twee weet ge wel dus nonkel LE heeft hier een punt 😉

Op de smileys letten Kate , op de smileys 😆 😆 😆

😛 shock:
                Treed eens in detail… 😛

En Luc, dees vrouw werkt wel fulltime eh 😛

Groetjes
                Kate

Jullie lachen wel , maar dan kennen jullie Kate nog niet hoor 😕

😈 😉 😆 😆 😆

😆

😆 😆 😆 Toch tof he zo’n gezellig forum 😆 😆 😆 😉

[quote=”fdeville”:16ffp0g6][quote=”911-lover”:16ffp0g6]Bestaan er dan vrouwen die daar wel aan denken ❓
                        Die ben ik nog niet tegen gekomen 😕 [/quote]
                        pas maar op dat je binnenkort niet moderator af bent hier 😀 D [/quote]

Oeps , nu ben ik bang hoor

Anoniem

[quote=”Bjorn”:2ro2k2oc]Over wat ging dit onderwerp ook al weer ????………………… 🙄 [/quote]
                          Hewel, we willen helpen met de verhuis…

Over wat ging dit onderwerp ook al weer ????………………… 🙄

Anoniem

[quote=”911-lover”:28gvwwjl]Bestaan er dan vrouwen die daar wel aan denken ❓
                              Die ben ik nog niet tegen gekomen 😕 [/quote]
                              pas maar op dat je binnenkort niet moderator af bent hier 😀 D

Bestaan er dan vrouwen die daar wel aan denken ❓
                                Die ben ik nog niet tegen gekomen 😕

ba ik heb nog 3 nieuwe kasten liggen daar zullen zeker al je kleren wel ingaan. Maar samenwonen wil wel zeggen delen in de kosten zoals huis,gas,elek,eten,water,tv,telefoon, en ander kosten maar daar denken de meeste vrouwen echter niet aan 😆

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 71)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.