Dan wil je al eens helpen….

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Dan wil je al eens helpen….

• Maker
    Discussie
  • Op de autosnelweg E40, ter hoogte van Tienen, gebeurde maandagmiddag omstreeks 12.00 uur een verkeersongeval in de richting van Brussel. De bestuurder van een Citroën Berlingo verloor om ongekende reden de controle over het stuur van de wagen en week af naar rechts. Aan de zijkant van de rijbaan ging de wagen overkop. Een attente autobestuurder stopte na het ongeval om hulp te bieden. Op een bepaald ogenblik zag de man echter dat er iemand met zijn Porsche vertrok.
    Twee inzittenden van de Citroën werden zwaargewond overgebracht naar het ziekenhuis in Tienen. Eén van hen, een 25-jarige Brusselaar, verkeert in levensgevaar.
    De gestolen Porsche werd maandagnamiddag aangetroffen aan de Tervuursevest in Leuven, waar hij tot stilstand werd gebracht met een anti-carjacksysteem. De Porsche werd meegenomen voor een sporenonderzoek.
    De Citroën bleek in het begin van het jaar gestolen in het Brusselse.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 71)
  • Anoniem

[quote=”Kate Mcklusky”:ztiz0d4d]
      Ik heb namelijk nogal véééél kleren [/quote]
      Als je hem echt wil overhalen, zeg dan dat je je kleren thuislaat. Dat zou mij althans toch overtuigen 😀 D D

zal idd niet gaan, Porsches hebben een te kleine koffer 😛

Zijn jullie écht zeker dat jullie daarmee willen helpen???

Ik heb namelijk nogal véééél kleren 😀 P wink: Om nog maar te zwijgen van al de andere dingen 😈

Groetjes

Waar zo’n forum al niet goed voor is…

Zeg ‘t maar, wanneer moeten we da arrangeren? 😉

[quote=”mcklusky”:ocrwitj9]da stel ik ook al bijna 3 jaar voor…[/quote]

[quote=”Kate Mcklusky”:ocrwitj9]
              Moraal van het verhaal: samenwonen is en blijft de enige oplossing voor dit probleem 🙂
              Nu Dave nog overhalen van zo’n gekkie in huis te halen 😛 lol
              Alhoewel ik ervan overtuigd ben dat er niet veel overtuiging nodig is 😀
              [/quote]

Wat ik hier lees is 1+1 = 2 , wanneer moeten we komen helpen verhuizen Kate ? 😛

Ma mannekes toch, wat is me dat hier allemaal? 😛 P

Ik ben vandaag mijn Pay&Go gaan omzetten in een Smile abonnement 😀 P

Skype is idd echt niet te doen hier… Als broerlief niet aan het downloaden is, is hij aant gamen… En dan krijgt Dave wel heel robo-achtige bijklanken 😀 (

Moraal van het verhaal: samenwonen is en blijft de enige oplossing voor dit probleem 🙂

Nu Dave nog overhalen van zo’n gekkie in huis te halen 😛 lol
                Alhoewel ik ervan overtuigd ben dat er niet veel overtuiging nodig is 😀

Groetjes
                non-skype Kate 😈

PS: Koen, met meer dan behoorlijk bedoel ik natuurlijk: PRIMA! UITSTEKEND! GEWELDIG! 😉

idd,had ik over het hoofd gezien.. 😳

[quote=”stefx911″:1yr6tg9p]De Skype telefoon is wel veel te duur in vergelijking met die van siemens (89€) ook een dual (skype en “traditioneel”)[/quote]

Kan zijn, maar de siemens is met ‘n skype-connector voor je PC… Die andere is echt compleet stand-alone, geen PC nodig 😉

De Skype telefoon is wel veel te duur in vergelijking met die van siemens (89€) ook een dual (skype en “traditioneel”)

da stel ik ook al bijna 3 jaar voor…

Moest zij nu es bij jou intrekken, dan kan ze jouw telenet gebruiken, en is er meer bandbreedte 😀

Ah ja, maar ge kunt dan ook gewoon tegen mekaar babbelen 😛

ik heb telenet, zij had toen adsl, nu ook maar van een andere provider, probleem was en is, dat haar broer ook op diezelfde adsl zit en bittorrent draait en online games speelt en ook haar vader zit op dezelfde verbinding te internetten… bandbreedte zal op die moment niet veel meer voorstellen dus…

Er zijn ‘n paar punten waarop je moet letten:

1. Upload snelheid van je internet verbinding. Met ‘n gewone Telenet of ADSL heb je doorgaans wel 192 of 256Kb upload, wat voldoende is.

2. Aantal connecties. Als je iets als Bittorrent draait, kan dat nefast zijn voor de kwaliteit.

3. Andere programma’s die CPU gebruiken.

4. Rekenkracht van de PC zelf… Een oudere PC heeft meer moeite 😉

Daarom is die telefoon >HIER< wel ‘n goeie oplossing. Enkel zorgen dat de PC geen bandbreedte pikt 🙂

Voor wat telenet betreft: Log eens in op mijn.telenet.be, ga naar SNELHEID in ‘t menu links, en kijk of je snelheid al maximaal staat. Telenet zet dit standaard niet zo hoog 😉 Voila, gratis speed upgrade 😀

Australie ? das de andere kant van de wereld ? zit daar dan geen vertraging op ?

We hebben skype al es geprobeerd, maar na ne minuut of zo word de verbinding zo slecht dat er eigenlijk nie meer te praten valt…

Met anderen had ik geen probleem, bvb met erwin van t porsche 944 forum,
                                ook op mn werk werken we regelmatig met skype voor onze buitenlandse stemmen… ook daar geen probleem, maar met kate ging het gewoonweg niet. Na een minuut hoorde ze mij niet meer of waren het stukken en beetjes en computerachtige geluiden…

Ik krijg het daar nogal snel van op mn zenuwen…
                                Waarschijnlijk ligt het aan Kate haar internetverbinding…

To skype or not to skype, thats the question.

Werkt idd zeer goed, ook naar Australie 🙂 Alleen als ge 100% aan het uploaden bent met je ADSL dan wil de stem al wel eens hakkelen

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 71)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.