Dan wil je al eens helpen….

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Dan wil je al eens helpen….

• Maker
    Discussie
  • Op de autosnelweg E40, ter hoogte van Tienen, gebeurde maandagmiddag omstreeks 12.00 uur een verkeersongeval in de richting van Brussel. De bestuurder van een Citroën Berlingo verloor om ongekende reden de controle over het stuur van de wagen en week af naar rechts. Aan de zijkant van de rijbaan ging de wagen overkop. Een attente autobestuurder stopte na het ongeval om hulp te bieden. Op een bepaald ogenblik zag de man echter dat er iemand met zijn Porsche vertrok.
    Twee inzittenden van de Citroën werden zwaargewond overgebracht naar het ziekenhuis in Tienen. Eén van hen, een 25-jarige Brusselaar, verkeert in levensgevaar.
    De gestolen Porsche werd maandagnamiddag aangetroffen aan de Tervuursevest in Leuven, waar hij tot stilstand werd gebracht met een anti-carjacksysteem. De Porsche werd meegenomen voor een sporenonderzoek.
    De Citroën bleek in het begin van het jaar gestolen in het Brusselse.

11 reacties aan het bekijken - 61 tot 71 (van in totaal 71)
    • Idd , Skype is the way to go for these love birds !

Ik heb ‘n Skype telefoon gekocht, waarvoor je GEEN computer meer nodig hebt. Voordeel is dat je’m dus als gewone DECT telefoon kan gebruiken, je kan er ook nog ‘n gewone lijn op koppelen (dus gewone EN skype telefoon in één), en je PC heeft geen last meer van inkomende skype gesprekken als je net een CD aan’t branden bent, bijvoorbeeld…

Zou voor jullie 2 ook muchos dineros uitsparen 😉

[quote=”Kate Mcklusky”:2fsh9sxq]Hmmm dit vraagt om een antwoord 😀
          En Koen, jij doet je werk dus meer dan behoorlijk! 😀

Groetjes
          Kate 8) [/quote]

Meer dan behoorlijk 🙄 ❓
          Dat is dus nog niet echt goed 😥 😥 😥

😈 😉 😆

[quote=”Kate Mcklusky”:y1sqjbfd]Hmmm dit vraagt om een antwoord 😀

Ik had het eigenlijk gewoon niet gezien dat Dave dit ook al gepost had, maar dat ligt dan weer aan het feit dat ik niet veel meer op t net zit en als ik er ‘s avonds dan nog eens opkom, ik niet de moeite doe om alles te lezen 😉
            Mijn excusens daarvoor. Ik zal proberen wat meer te lezen om toch een beetje moderator-waardig te zijn 8)

Samenwonen doen we idd nog niet… Met de nadruk op NOG niet 😀
            En de enige andere manier is door de week bellen en sms’en eh… Als ik alles wat ik hier zou willen zeggen nog eerst per sms moet doorsturen naar Dave, dan is mijn gsm-rekening nog hoger 😛

Die actie van Proximus is van de eerste minuut gratis gratis gratis! lol
            Ge moet de reclame volgen eh 😉

En doordat we twee keer hetzelfde posten, kunnen jullie zeker zijn over de betrouwbaarheid van ons nieuwsbericht 😉

Groetjes
            Kate 8) [/quote]

NO comment 😆

Hmmm dit vraagt om een antwoord 😀

Ik had het eigenlijk gewoon niet gezien dat Dave dit ook al gepost had, maar dat ligt dan weer aan het feit dat ik niet veel meer op t net zit en als ik er ‘s avonds dan nog eens opkom, ik niet de moeite doe om alles te lezen 😉
              Mijn excusens daarvoor. Ik zal proberen wat meer te lezen om toch een beetje moderator-waardig te zijn 8)

Samenwonen doen we idd nog niet… Met de nadruk op NOG niet 😀
              En de enige andere manier is door de week bellen en sms’en eh… Als ik alles wat ik hier zou willen zeggen nog eerst per sms moet doorsturen naar Dave, dan is mijn gsm-rekening nog hoger 😛

Die actie van Proximus is van de eerste minuut gratis gratis gratis! lol
              Ge moet de reclame volgen eh 😉

En doordat we twee keer hetzelfde posten, kunnen jullie zeker zijn over de betrouwbaarheid van ons nieuwsbericht 😉

Groetjes
              Kate 8)

Ge kunt tot einde van de maand nog kaartje kopen van proximus waarmee ge enkel de eerste minuut moet betalen en de rest van het uur is gratis.

Laat ons hopen dat ze dit niet leest hé David 😈

Blijkbaar 😆 😆 😆

Ik zal het andere draadje sluiten en HIER het linkje zetten . Daar zalik een linkje naar hier plaatsen 😈 😉

[size=59:3gpnkmcg]-Ik denk dat dit gewoon een testje is om te zien of ik mijn werk wel goed genoeg doe en hoe ik reageer in zo’n situatie-[/size] 😆 😆 😆

Tja wij wonen nog niet samen hé 😥
                    En om 24u per dag een openstaande lijn te hebben… ik betaal me nu al blauw aan gsm…

🙄

haha, wou net tzelfde opmerken 🙂 ) 😉

[quote=”Setakira”:5y87isgl]hmmm, praten de McKluskys niet meer met elkaar 8) twisted: [/quote]

Blijkbaar enkel via het Forum vandaag 😉 😆

En dan vertellen ze nog hetzelfde! 😆

hmmm, praten de McKluskys niet meer met elkaar 8) twisted:

11 reacties aan het bekijken - 61 tot 71 (van in totaal 71)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.