Dansk

• Maker
    Discussie

• bladerunner
    Deelnemer

Gisteren mooi weer, een uurtje tijd en hup, de voor mijn verjaardag gekregen Dansk eronder, met dank aan de misses. Een enorm verschil, mooi geluid en vooral niet te luid maar een diepe grom, “me like” :lekker: :lekker:

Voor

Na

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
      • Is dit de S-bend van Dansk?

Is dit dan de S-bend van Dansk?

Had nog een vraag ivm de catbypass, hier zit gewoon een rechte buis op?
          Welk verschil geeft dit met een catbypass die breder is?

F

Ik heb al zoiets dacht ik…… ach ja… dat noemen ze de verwarming bij Porsche :ass: :mrgreen: :mrgreen:

First P zegt “Ik ben helaas wel zo egoistisch dat ik het enkel voor mezelf zou doen en niet voor de achterliggers “.

Dan kun je je knalpijp het beste tussen je interieur bij het dashboard kastje naar buiten laten komen … :happy:

en anders is het mss noodzaak om de :censored: te vervangen :happydance: :mrgreen:

:music: :applaus:
                  Dankzij dit filmpje kan ik de misses wellicht ook overtuigen van de noodzaak om de uitlaat te vervangen!

XXX

Ja Luc, ‘t scheelt een beetje :up: :up: . Is wel leuk hoe op ‘t eerste filmpje de uitlaat nog wat narookt voor je ‘m start :happydance:

F

[quote=”Mart” post=228127]Goeie investering, daar ga je plezier aan beleven, de misses heeft er kijk op cq oor voor! :music:

First P, Cabrio Sound is naar mijn bescheiden opinie wel ene van de +++ Big Time 911 ervaringen.

Daar doe je degene die je achterlichten volgen bij een ForumRitje ook een groot plezier mee!!

Op naar de uitlatenboer!!! 😉

ps. En je hoeft je claxon dan in principe ook niet meer te gebruiken … :mrgreen:[/quote]

Ik ben helaas wel zo egoistisch dat ik het enkel voor mezelf zou doen en niet voor de achterliggers 😉
                      Trouwens zoveel achterliggers zullen het niet zijn want ik ben geen snelheidsfreak.
                      P.S. Aangezien er bij mij nog een originele katalysator onder hangt laat ik alles (voorlopig) nog zo. Met die strengere regels die eraan komen voor oldtimers laat ik alles liever origineel.

Luke, ik denk dat Berlingo’s en sleurhutten nu wel uit de pad gaan voor je! :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Allee, gij gaat nog indruk maken op uwe Misses heeeej!! :first: :drink:

Goeie investering, daar ga je plezier aan beleven, de misses heeft er kijk op cq oor voor! :music:

First P, Cabrio Sound is naar mijn bescheiden opinie wel ene van de +++ Big Time 911 ervaringen.

Daar doe je degene die je achterlichten volgen bij een ForumRitje ook een groot plezier mee!!

Op naar de uitlatenboer!!! 😉

ps. En je hoeft je claxon dan in principe ook niet meer te gebruiken … :mrgreen:

Mooi geluid, een hele verbetering! :hail:

Hehe, werd 4 jaar geleden gek verklaard om deze buis onder mijn SC te hangen maar ik was er onmiddellijk tevreden mee.

Na wat kilometers wordt de sound nog beter 😉

pure muziek !!!!
                                ben ook lid van de dansk club 😉 de eerste keer dat ik de Sc hoorde draaien met dansk eronder : tja net beethoven die aan t dirigeren was. En Ferdinand ? die zag dat het goed was.

Wat is een katalysator? :mrgreen: :mrgreen:

denk dat die van Bladerunner (nog) geen katalysatoren (meer) heeft 💡

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.