Dansk uitlaat

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Dansk uitlaat

• Maker
    Discussie
  • Hoi,

Ik moet volgende maand naar de keuring. Heb echter een tijdje geleden een nieuwe achterpot gemonteerd van Dansk (diameter 80 ). Nu is mijn vraag of ik hier officiele documenten voor nodig heb (TUV keuring)
    Heb de achterpot gekocht bij FVD in Duitsland.
    Heeft iemand hier ervaring mee?

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • zo zie je maar weer eens

Zonder probleem door de keuring.. Vandaag trouwens verjaardagsfeest, want mijn elfje is 25 jaar geworden!!
        Had voor alle zekerheid toch maar de documenten (merci Stef) meegenomen, maar had ze niet nodig.
        Kreeg trouwens een onmiddellijk bod van 15.000 euro als ik ‘de keuring’ binnenreed. Heb er vriendelijk voor bedankt.
        Toch een leuk gevoel.

De dempers moeten voldoen aan de e- en E-vereisten. E- of e-goedgekeurdeE-gekeurd
          label dat enkel toegekend wordt als een onderdeel voldoet aan de eisen van het Reglement van Genève (E-) of van de Europese Richtlijnen (e-). dempers voldoen hier automatisch aan.

Idd maar dat is hun probleem dan de wet schrijft voor de er een E keuring moet opstaan maar echter niet waar deze moet staan. Dus wet is wet als zij zo werken wel ik ook dan.

Maar je weet hoe handig ze daar zijn hé Luc. Had en ook gezegd dat het E nummer bovenaan stond maar dat konden ze niet zien…

attest is niet nodig voor uitlaten als er maar een E keuring in staat is het goed.

E-mail adres zou handig zijn.

Stuur mij anders een mailtje dan reply ik wel…

Bedankt voor de snelle reacties.
                    Stef, als je wil mag je de documenten doormailen. Heb ik ze toch bij als ze moeilijk doen…
                    Merci!

As je de certificaten wil kan ik ze je wel mailen…

Niet nodig er staat boven op de pot en E keuring op de keuring moeten ze dan maar en lampje nemen en en spiegel als ze het willen nazien. Normaal is dit geen probleem.

luc

Yep, ik heb die nodig gehad voor mijn Dansk!

Zowel TUV als EU certificaat heb ik ervoor liggen 😉 )

ik heb er geen problemen mee gehad !! 8)

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.