- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 10 maanden geleden door .
-
Discussie
-
1 maart 2013 om 13:08
Had graag mijn standaard uitlaat van mijn Porsche SC vervangen door een dansk uitlaat.
Een volledig SSI systeem had ook een optie geweest maar mijn warmtewisselaars werden kortelings vervangen door de vorige eigenaar.
Nu heb ik toch enkele vraagjes en hoop ik dat jullie mij hierbij kunnen helpen 😐Heeft het vervangen van de uitlaat al enig effect op het geluid of dient de voorpijp dan ook vervangen te worden?
Indien men de voorpijp veranderd wat is dan de beste keuze één met demper of zonder.
Heb gezien dat men bij dansk twee verschillende RVS uitlaten heeft namelijk de TUV gekeurde (RVS einddemper 3.0 -3.2 84mm) en de niet TUV gekeurde (RVS sport einddemper 911 3.2).
Die RVS sportuilaat zag ik in het topic van Gette onder zijn SC gemonteerd staan dus ik veronderstel dat men deze ook op een SC kan bevestigen zonder aanpassingen.
Mijn vraag hier is welke deze beste keuze van de twee is?
Rijd momenteel op O platen en wens dit ook te blijven doen dus naar keuring toe heb ik wel de vrije keuze (momenteel toch nog met de huidige wetgeving).
Alvast bedankt voor jullie input en ervaringen over dit onderwerp :respect2:
Jullie input zal mijn keuze bepalen want eerlijk gezegd ben ik hier niet zo onderlegd in 😕Fijn weekend en mss tot op de beurs in Antwerpen 😉
Greets Blinky
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.