Dansk(sportdemper) voor 911 Targa 3.2 BJ 1985

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Dansk(sportdemper) voor 911 Targa 3.2 BJ 1985

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Hallo,

Iemand ervaring met de sportdemper bij van kessel type nr,
      RVS einddemper 911 3.0-3.2 84mm Onderdeelnr. 92.502S

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Mvg Kurt

XXX

Yp, heb ‘m al bijna jaar in combinatie met SSI verwarmers.
        Lekker geluidje :popcorn:

Yep,

ik heb die opstaan. Is wel een stuk luider dan het origineel 😉

XXX

Yp, heb ‘m al bijna jaar in combinatie met SSI verwarmers.
            Lekker geluidje :popcorn:

Merci voor jullie antwoord!
              Is ondertussen besteld enkel de einddemper,ben zelf benieuwd ;-))
              Maakt dat zoveel uit met de SSI verwarmers?

op mijn 997 had ik een Dansk uitlaatje, die grolde aardig hoor :up:

XXX

Gezien mijn verwarmers minder goed waren heb ik ineens de SSI besteld.
                  Die zijn volledig uit rvs, de verwarmers van Dansk niet…

Ondertussen zit uitlaat erop.
                    heb wel mistlicht eraf moeten halen want die zat in de weg.
                    Is dit nodig voor de keuring?

Mvg Kurt

Hangt er vanaf, was het in 1985 ook al mistig?:coolness: 😀 :up:

Ja denk het wel he ☀️
                        De vraag is dit nodig voor oldtimer of zijn er uitzonderingen
                        Bijvb van bepaald jaar dat dit niet nodig is?

Het hebben van een mistachterlicht is toch veiliger.

Er bestaan verschillende mogelijkheden om dit mistlicht in te bouwen, ook voor uw Targa bouwjaar 1985, zonder de achterlichtpartij van de latere 3.2 met G-bak.

Wij wonen in Jabbeke, als dat een hint mag zijn.

ik heb alleszins geen mistlicht achter, was de bemerking van de keurder paar maanden geleden

‘ha, ‘t is ne Amerikaander, ik zie het, hij heeft geen achtermistlicht’

dus echt verplicht lijkt het me niet …

J

Volgens mij is een mistlicht verplicht.
                              Anders had je geen opmerking gekregen op je kaart. Tis geen opmerking waar hij voor afgekeurd wordt.
                              Ik vermoed dat als je bij een volgende keuring wéér geen mistlicht hebt, dat je misschien wel eens afgekeurd zou kunnen worden. (twee keer eenzelfde opmerking achtereenvolgend)

XXX

Bij mij lukte het met het mistlicht op de originele plek maar persoonlijk vind ik het midden een betere optie…
                                  Is trouwens gemonteerd in een origineel boutgat van de beschermplaat :engeltje:

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.