Home › Forum › Zeverhoekje › Dash camera’s…
- Dit onderwerp bevat 13 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 10 maanden geleden door porschky.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
tja, triest om zeggen, maar in tijden zoals deze soms een pijnlijk handig toestelletje, evenals de kleine spycams in je spiegels die je lieve autovandalen in actie kunnen filmen… :sarcastisch
De mijne heeft een 120 Euro gekost iirc, maar dat begint al vanaf 40 Euro ofzo.
Ik stond ooit aan te schuiven met de Boxster op de Lippenslaan in Knokke, dakje af, en voor mij stond er een X5 van BMW… Zet zich ineens achteruit en komt direct redelijk goed gelanceerd af. Ik toeteren voor zot en hij kon nog net op tijd stoppen. Maar begin maar anders hé…
Paar jaar geleden rij ik in file tegen 50 km/uur op een steenweg, auto’s voor mij, achter mij en in tegengestelde richting, toen er ineens een oud meetje het nodig vond om haar (parallel)parking te verlaten, rijdt knal in mijn rechterflank. We vullen de papieren in, 0 getuigen, zij in mijn flank gereden, zij kwam uit parkeerplaats. Allez 100% zeker in mijn recht.
Tot dat oud meetje er ineens een getuige bij verzon, die dan valse verklaringen gaan afleggen is bij de politie en ik uiteindelijk aansprakelijk gesteld werd :wtf:Om zo’n zaken te vermijden heb ik nu ook zo’n cameraatje.
Heb ooit hetzelfde voorgehad met nen oude man(nog ne verzekerings agent ook) en die reed gewoon door, ik daar dan maar even gaan voor rijden en gedwongen te stoppen, man beweerde dat ik tegen hem gereden had maar toen ik hem even boos in de ogen gekeken had draaide hij snel bij, jammer voor hem deet hij dit net bij mijn allereerst nieuwe wagen waar ik net gelakte bumpers had op geplaatst, veel was der niet aan maar de schroefjes van zijn plaat waren door mijn lak gedrukt wat reden genoeg was om papieren in te vullen :drink:
zo nen Dash camera, krijgt ge dat gratis als je twee trommeltjes Dash waspoeder koopt? Anders wil ik dat ook wel kopen, want dit is wel straf…
Ik had de URL tussen video en /video gezet, maar in het keuzemenu voor de provider van het filmpje ook YouTube aangevinkt en daar kan hij precies niet meer mee om…
[quote=”911-lover” post=89310]Lukt wel hoor , als je het maar juist doet ;)[/quote]
Ik wilde het schrijven, maar kon op de een of andere manier niet in dit topic posten … Mushroom heeft het nu opgelost :applaus:
Youtube haalt overigens wel streken uit – met de benaming(en) van de links .. 😕 .. soms is het inderdaad even zoeken wat je wel (en niet) tussen [video] en [/video] moet zetten …
Werkt dit overigens ook met andere VIDEOS? … ben namelijk [youtube] en [/youtube] gewend te gebruiken. (wat natuurlijk alleen voor youtube werkt) …
:first:
Moet je nog iets in dat ID-veld invullen ook misschien?
[video]http://www.youtube.com/watch?v=FRC7RO2tOJQ&feature=youtu.be[/video]
Lukt wel hoor , als je het maar juist doet 😉
Youtube filmpjes posten lukt dus niet meer…
Heb er een link van gemaakt.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.