Dashboard 964/993

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Dashboard 964/993

• Maker
    Discussie
  • Omdat ik in mijn 993 een vollederen dashboard heb geplaatst (foto’ volgen later nog 😀 ) verkoop ik het vorige dashboard.
    Volledige onder en bovenkant, middenconsole en alle kleine onderdelen zijn er bij.
    Vraagprijs 600eur

sized_ALG_8410.jpg

sized_ALG_8411.jpg

sized_ALG_8412.jpg

sized_ALG_8413.jpg

sized_ALG_8414.jpg

sized_ALG_8415.jpg

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Hey mannen, blijkbaar ben ik echt te goedkoop 😉
      Mij leek het een redelijk faire prijs voor een set in vinyl. Aangezien ik de full leder set ook aan een zachte prijs heb gekocht hoefde ik niet perse de jackpot te winnen met de verkoop van de oude set.
      Ik ga wel alles in 1 keer verkopen want ik vrees dat ik anders met wat stukken ga blijven zitten dat dan jaren duurt voor ik ze ooit verkocht krijg.

Ik heb op marktplaats.nl toch al een bieding van 225eur gekregen :loser:

0

Nu alleen nog een 993 met een versleten dashboard vinden 😀

0

Succes met de sales ! En inderdaad een heeeeel interessante prijs. Dashcover alleen, kost meer dan wat jij vraagt voor alles (zie webshop rose-passion…)

0

Inderdaad Dax…da’s veel te weinig voor al die stukken.
            Je kan ze beter apart verkopen dan vang je zeker het driedubbele
            Als ik al geen ful-leder had kocht ik het direct

0

verder zakken zou ik niet doen, knielijst apart kostte mij 250 en airbagklepjes nog eens 250 tweedehands, voor alle losse stukken betaal je je blauw bij de slopers

0

Yes Daxmanian, das altijd een gevoelig onderwerp die plastieke 911 interieurtjes, geweldig dat je de boel vervangt, ik ben zwaar liefhebber van het volledige lederen interieur voor een ‘klassieker’, draagt wederom bij aan de authentieke 911 beleving!! :drink:

0

Is idd nog in hele goede staat.
                  Ik kan beter een beetje minder vragen en redelijk snel verkopen dan toch maar heel de tijd moeten zakken in prijs, vandaar ineens leuke prijs opgeplakt.

0
                  Wim

Ziet er goed en mooi uit en met leuke vraagprijs. :up:

Succes met de verkoop.

0
                  8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.