Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 944 › dashboard cover
- Dit onderwerp bevat 14 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 5 maanden geleden door david.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”911_NL” post=235619][quote=”kristofd” post=235236]
Ik heb een 944 van 1983 gekocht maar het dashboard is echt slecht,iemand ervaring met een cover ..[/quote]Cover is gewoon een héél dun stukje PVC.
Als je echt scheuren en krommingen in je originele dashboard hebt zitten, die er niet in thuis horen, blijf je die ook met de cover op de een of andere manier zien.
Ik heb ooit zo’n cover gekocht voor een oude 911 .. én gelukkig weer snel kunnen verkopen 💡
Bespaar je de moeite en het geld: ga op zoek naar een ander dashboard, dat niet of minder beschadigd is – of laat je huidige dashboard vakkundig restaureren …
Even google’n brengt me naar deze garagist. Heb geen ervaring met die partij, maar wellicht kun je er eens je licht op steken 😉
Misschien ben ik abuis, maar een 83’er 944 heeft toch hetzelfde dashboard als een 924 ?
Als je dit meeneemt in je speurtocht, vind je het wellicht iets makkelijker :idea:[/quote]Wolfs is een TACB sponser
Heeft een massa TAs en onderdelen
Kan geen kwaad ff licht op te stekenAlvast bedankt voor de info maar ben er nog niet uit.
Heb is rond gebeld om opnieuw te bekleden maar 1000 euro vind ik toch wat veel.
Enig idee waar ik nog een goed dashboard kan vinden( precies echt wel zeldzaam)of koop er dan direct eentje met een uitsparing voor het sportchrono klokje op het dashbord
oder auf deutsch “leder armaturenbrett porsche 997”
zeg waar kan je terecht voor zo een lederen dash cover ? is dat kostelijk ? 🙄
[quote=”DST” post=235623] Helaba, de mijne is gene cafe racer hé. Niet vergeten: ongeoorloofd gebruik van foto’s van mijne MW => royalties betalen :what:
PS: Mag ook in pintjes :drink:[/quote]:happy: geen café en pintjes betalen in twee opeenvolgende zinnen …
[quote=”Drip” post=235575]
Snap je ‘m :happydance:[/quote]
Helaba, de mijne is gene cafe racer hé
Niet vergeten: ongeoorloofd gebruik van foto’s van mijne MW => royalties betalen :what:
PS: Mag ook in pintjes :drink:[quote=”kristofd” post=235236]
Ik heb een 944 van 1983 gekocht maar het dashboard is echt slecht,iemand ervaring met een cover ..[/quote]Cover is gewoon een héél dun stukje PVC.
Als je echt scheuren en krommingen in je originele dashboard hebt zitten, die er niet in thuis horen, blijf je die ook met de cover op de een of andere manier zien.
Ik heb ooit zo’n cover gekocht voor een oude 911 .. én gelukkig weer snel kunnen verkopen 💡
Bespaar je de moeite en het geld: ga op zoek naar een ander dashboard, dat niet of minder beschadigd is – of laat je huidige dashboard vakkundig restaureren …
Even google’n brengt me naar deze garagist. Heb geen ervaring met die partij, maar wellicht kun je er eens je licht op steken 😉
Misschien ben ik abuis, maar een 83’er 944 heeft toch hetzelfde dashboard als een 924 ?
Als je dit meeneemt in je speurtocht, vind je het wellicht iets makkelijker 💡Dan parkeer je de Porsche voor een café, en racet de bestuurder nar ‘t terras… :coolness:
Caféracer moto ken ik. Wat moet ik mij voorstellen van een Porsche caféracer? :popcorn:
dr vinyl moet je een foto naar sturen van de schade.
En dan geven ze je een idee van de prijs en of het hen lukt.Werk924 heeft recent op Retro Classic hun nieuwe 924/944 dashboards gepresenteerd.
Naar de foto’s die ik er al van gezien heb ziet het er prima materiaal uit.In my opinion: gewoon mee leren leven(geeft een beetje karakter).
Of je doet het gewoon in één keer goed.Dashboard covers is rotzooi. :puke:
Hebben er voor ons zelf en voor een klant een besteld en bij 2 verschillende firma’s, maar lijken in onze ogen gewoon van dezelfde fabrikant af te komen.
En beiden zijn na een jaar ook weer al aan het scheuren.
Dus spaar je geld en laat het als je in de mogelijkheid bent scheuren repareren en opnieuw met vinyl in de goede print bekleden. 💡Wij hebben nu voor onze 944 een carbon dashboard besteld, en de reden is dat deze toch omgebouwd wordt naar café racer.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.