dashcam

Home Forum Zeverhoekje dashcam

• Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

Ik had de schoorsteen nog speciaal laten vegen en het dak corona-proof gemaakt met linten en pijlen (ducktape). Maar helaas is door personeelstekort baardmans noch één van zijn minst zwarte pieten langs geweest.
      Dus zal ik de wortel maar bij het voer van de ezel gooien in de kerststal en het verlanglijstje uit mijn schoen maar sturen naar santa claus ipv sinterklaas.

Mijn vraag aan jullie #slimstemensgewijs “wat zijn jullie ervaringen met dashcams”.

Welke raden jullie wel of juist niet aan? Mijn vereisten:
      Voldoende duidelijk beeld zodat je nadien nummerplaten kan lezen.
      Mogelijkheid tot aansluiten van een tweede unit aan de achterruit.
      Degelijk nachtzicht.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
      • Schoon volk heeft altijd chance

[quote=”DeePee post=286756″]
            kost normaal 210.00 euro en nu in promo gekocht aan 149,00 incl verzending
             [/quote]
            gij hebt ook altijd chance hé ….

[color=#000000][size=100]het is een Pioneer VREC -DZ 700DC dual cam geworden met
              brede kijkhoek van 160 graden[/size]
              parkeermodus
              nachtmodus
              GPS,
              microSD-kaart
              wifi
              kost normaal 210.00 euro en nu in promo gekocht aan 149,00 incl verzending[/color]

Powerpack is niet nodig.
                Bij mij blijft de camera doorfilmen tot een nader te bepalen niveau van de batterij.
                Ik heb het nog niet nagetrokken maar zeker langer dan 12 uur voor de camera uitvalt.
                Zolang ga ik nergens parkeren behalve in mijn garage.
                Nog nooit startproblemen gehad en de cameras werken nu toch al drie jaar zonder dat ik er naar moet omzien.
                Niemand die hem ziet staan en zelf zie ik hem nauwelijks… Ik krijg enkel bij het starten van de 718s een welkomsbericht ten teken dat hij opstart.

PM

[quote=”DeePee” post=283495]En is die van Ali express ook met 4K beeldkwaliteit, 64 Gb memory card, parkeermodus en powerpack Jan?

Er wordt mij aangeraden om een zo’n powerpack te installeren als je de parkeermodus activeert, anders trekt die in minder dan een uur je batterij tot 12v als je langs een drukke baan parkeert.
                  Iemand hier ervaring mee?[/quote].

Ik heb ook zo een powerpack voor mijn blackvue. 24/24 beeldmateriaal. Geen problemen mee, trekt de batterij zeker niet leeg. Lijkt me persoonlijk niet echt nuttig zonder powerpack.

ik kreeg intussen nog positieve feedback van de Mivue 798 Dual; kostprijs 240 euro
                    en de tegenhanger van blackvue: kostprijs 1000 euro (incl noodzakelijk powerpack)

Ik heb deze in de 964

Done

Hoi Dirk,
                          Stuur effe je personal emailadres, dan stuur ik wat foto’s etc. door.
                          Jan

En is die van Ali express ook met 4K beeldkwaliteit, 64 Gb memory card, parkeermodus en powerpack Jan?

Er wordt mij aangeraden om een zo’n powerpack te installeren als je de parkeermodus activeert, anders trekt die in minder dan een uur je batterij tot 12v als je langs een drukke baan parkeert.
                            Iemand hier ervaring mee?

Ik heb dezelfde vanuit china… Koste me zo uit het hoofd iets van 40 euro… Heb er zo twee ineens besteld.
                              Draadjes netjes weggewerkt… Blijven filmen tot een bepaald minimum voltage van je batterij.
                              Werken nu al van toen ik de 718 heb.
                              Met je telefoon via wifi contakt om de beelden in hoge definitie weer te geven.
                              Ik zal morgen eens kijken of ik er wat foto’s of docu over vind.
                              Google eens op DDpai of iets dergelijk.

PM

Stoort echt niet tijdens het rijden. Zit niet in de zichtlijn. Je kan er ook een tweede camera op aansluiten voor aan de achterruit. Die koste iets van een 80 euro extra.

:up:

PM

Bij deze…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.