Dashcams

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Dashcams

• Maker
    Discussie
  • Heeft er al iemand ervaring met een Dashcams prijs kwaliteit .

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
    • Gebruik een Mobius Action Camera.
      Klein dingetje, voor € 50,- op Marktplaats gekocht.

Voorbeeld staat onder Videos: La Targa Passaggio Antwerpen Part 1.
      (Meer voorbeelden op YouTube ook onder mijn forumnaam – Boxster550spyder).

https://m.youtube.com/channel/UCVntCUayslK3BM61eYheCgg

Waar ik het wil voor gebruiken is voor zoals zondag een trailer die wat rommel verloor op de rijweg net voor mijne geliefde P gelukkig zonder schade :respect2: kwam net tot stilstand tussen de vangrail en een hoop plastic buizen die in het rond vlogen auto en trailer zette rustig zijn weg verder .
        Leg het maar uit aan de verzekering en daar zie ik dan het nut van een daschcam .

En ben het volledig eens dat niet alles op www moet worden gegooid

[quote=”PDS” post=217216]Dat zou de privacycommissie beter verbieden !

Ik zou niet graag eens op Facebook komen met een manoeuvre ergens onderweg :loser:
          …. of erger nog, het nieuws :wtf:

Overal flitspalen en camera’s, nu nog wat dashcams en de fun is al helemaal voorbij :bounce:[/quote]

Deel 100% je mening!

Met een dashcam op zich is er niets mis. Het online zetten van iemand is wel schending van de privacy voor zover ik meen begrepen te hebben.
            Dus ik zie het probleem niet.

PDS

Dat zou de privacycommissie beter verbieden !

Ik zou niet graag eens op Facebook komen met een manoeuvre ergens onderweg :loser:
              …. of erger nog, het nieuws :wtf:

Overal flitspalen en camera’s, nu nog wat dashcams en de fun is al helemaal voorbij :bounce:

het lijkt me alleen voor de tunnels interessant om de orig audio er bij te hebben.
                aan de dirty talk en andere achtergrondgeluiden hebben we geen boodschap. mss kunnen we het opperhoofd inschakelen als professionele voice over om de mooie stukken te editten en te voorzien van passend geluid/muziek ?

[quote=”deepee” post=217187]:think: en dat kregen we nog niet te zien rollie ?!?[/quote]
                  Dit had ik natuurlijk kunnen verwachten! 8)
                  2 redenen waarom ik (nog)geen filmpjes geplaatst heb:
                  1. in het bijgevoegde programma van Mio: perfect geluid/beeld. Echter geen geluid bij opslag buiten het programma.Hiertoe dien ik op mijn laptop -windows 8 – een soort codec programma te downloaden, maar gezien ik een leek ben op vlak van informatica….dus bij deze…
                  2. dat ding stond constant op tijdens de ritten die we aan het Gardameer gereden hebben,waardoor natuurlijk alle gesprekken en commentaar in de wagen
                  geregistreerd werden,zonder dat we er aandacht aan schonken, bijgevolg dien ik alle opnames eerst te checken voor publicatie 😳

Al ettelijke tientallen dashcams van Blackvue geïnstalleerd. Heel goed materiaal en nog nooit 1 defecte gehad. Nadeel = ze zijn wel best prijzig.

:think: en dat kregen we nog niet te zien rollie ?!?

Walter, heb eentje van Mio,Mio MiVue 518. Goede kwaliteit/prijsverhouding,simpel te bevestigen met zuignap
                        naast spiegel . Gekocht bij Cool Blue.Kijk eens op hun website.Heb deze zomer in Italië redelijk wat materiaal
                        opgeslagen, ook van jou. :music:

[hide]Rollie heeft er ene …[/hide]

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.