Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Gezocht › Dashcover 911 Carrera
- Dit onderwerp bevat 18 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 4 maanden geleden door
Wim.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Snapte je vraag ook wel hoor, maar allen de manier waarop je het schreef/onderdeel vraagde.
Maar bij deze op je vraag, en succes met de cover.
Oh, ik zie dat het hier sterk uit de hand loopt, :happy:
Typisch iets voor een forum zeker… :sarcastischDit mag trouwens dicht, intussen eentje kunnen vinden bij iemand die mijn vraag duidelijk begreep en mij zelf contacteerde.
[quote=”funny” post=86109]Kan iemand me uitleggen over wat de vraag gaat aub .
🙄 🙄 :roll:[/quote]Als je het wel zou snappen, ben je slimmer dan de rest
[quote=”funny” post=86109]Kan iemand me uitleggen over wat de vraag gaat aub .
🙄 🙄 :roll:[/quote]Zijn er al 2 geworden Bart, de ene wil een cover voor zijn Porsche. en de ander wilde weten wat otoh betekende, en daar heb ik eigenlijk 2 antwoorden op, maar dat laatste ga ik hier niet plaatsen. :censored:
k’Zou het proberen om aan Daytonasunset te vragen…
Sterkte :sarcastisch[quote=”funny” post=86109]Kan iemand me uitleggen over wat de vraag gaat aub .
🙄 🙄 :roll:[/quote]
Anoniem12 december 2011 om 22:20Kan iemand me uitleggen over wat de vraag gaat aub .
🙄 🙄 🙄[quote=”Mushroom” post=86022] otoh[/quote]
Is dit IT-taal Mushroom,…versta er de ballen van ? 😳 😉
En ook van hieruit een +1 voor de meningen van de medegebruikers hierboven .
+1
als je na 3 jaar nog eens post en direct achter wisselstukken vist en voor de rest niks te melden hebt is dit wel een binnenkomer van formaat, ik denk dat het forum ondertussen al iets meer geevolueerd is naar sociaal medium, we kunnen u denk ik dan alleen nog maar doorverwijzen naar de betere veilingsites en de restauratiewereld waar u toch blijkbaar al heel goed uw weg weet …
[quote=”Daytonasunset” post=86021]
By the way, “donkerblauw” dan kan je er toch vanuit gaan dat het om het eerste gaat he…?[/quote]Die plastic frutsels zijn in alle kleuren te krijgen 💡
.. sluit me wat dat betreft bij Mushroom aan!
In de echte wereld otoh, ben jij redelijk boertig in jouw antwoorden.
In de restauratie wereld is een dashcover “het eerste”, dat “tweede” geval gebruiken wij niet.
By the way, “donkerblauw” dan kan je er toch vanuit gaan dat het om het eerste gaat he…?
- Het onderwerp ‘Dashcover 911 Carrera’ is gesloten voor nieuwe reacties.