dat noem ik kunnen leven

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s dat noem ik kunnen leven

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • [quote=”knoet”:afq6xihs][quote=”Audiotronics”:afq6xihs]Destijds toen ik de 930 turbo had stond deze ook in de garage waar ik een salon had bijgezet. Zat daar soms uren “te zitten” 😆 . Stond zelfs een TV. Totdat mijn vrouw zei dat ik bij haar in de living moest komen zitten. En toen zijn de klein mannen gekomen 😉 .

Wat doet een man de dag (lees : nacht) voor zijn trouw : juist, de Porsche polieren. Alleen ‘s morgens in het gemeentehuis was het iets minder 😆 .[/quote]

jim, daarmee dat ze eerst geen voorstander was om terug een porsche te kopen zeker 😆 [/quote]

Waar denkt ge dat ik nu mijn meeste avonden doorbreng 😆 😆 😆

[quote=”Audiotronics”:3nqsvvd4]Destijds toen ik de 930 turbo had stond deze ook in de garage waar ik een salon had bijgezet. Zat daar soms uren “te zitten” 😆 . Stond zelfs een TV. Totdat mijn vrouw zei dat ik bij haar in de living moest komen zitten. En toen zijn de klein mannen gekomen 😉 .

Wat doet een man de dag (lees : nacht) voor zijn trouw : juist, de Porsche polieren. Alleen ‘s morgens in het gemeentehuis was het iets minder 😆 .[/quote]

jim, daarmee dat ze eerst geen voorstander was om terug een porsche te kopen zeker 😆

Destijds toen ik de 930 turbo had stond deze ook in de garage waar ik een salon had bijgezet. Zat daar soms uren “te zitten” 😆 . Stond zelfs een TV. Totdat mijn vrouw zei dat ik bij haar in de living moest komen zitten. En toen zijn de klein mannen gekomen 😉 .

Wat doet een man de dag (lees : nacht) voor zijn trouw : juist, de Porsche polieren. Alleen ‘s morgens in het gemeentehuis was het iets minder 😆 .

Dat zou me niet interesseren.
            Ik heb ook al een moto in mijn woning staan gehad en auto’s in de winkel.
            Maar zoals gezegd ,ik krijg geen auto door de deur van de woning (wat misschien een geluk is voor de personen die hier ook moeten leven) 😈

Had ik al zien staan.

Ik zou ook een wagen in mijn living kunnen zetten. Praktisch is dit perfect mogelijk. Denk alleen dat niet iedereen in de familie hier gelukkig mee zou zijn 😉

als jee op de tweede foto goed kijkt staat er nog een tweede elfje in zijne living 😀 D D

Wim

Hebben er hier op het dorp ook zo eentje, heeft een stuk aan zijn kamer gebouwd en zijn Alfa Spider (bananen lichtjes) in zijn kamer staan.Het leuke is dat het ook nog een Italiaan is die het meiske van hier op een vakantie leren kennen heeft.

Het is dat het niet door mijn deur van de woning past , anders …. 😉

ken

amaai leuk meubelstuk 😀

hopelijk kan hij “het” er ook gemakkelijk uithalen

das een foto van de living 😆

denk dat mijn madam me eruit zet 😥

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.