Home › Forum › Porsche Uitstappen › Datum Vroemdag 2006
- Dit onderwerp bevat 165 reacties, 20 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 10 maanden geleden door stefx911.
-
MakerDiscussie
-
8 april 2006 om 02:31
De datum van Vroemdag 2006 is bekend dus zet ze al in jullie kalender
-
MakerDiscussie
-
als ik tegen weekend geen berichtje heb zal ik eens even polsen met de organisatie zelf (ik veronderstel dat zij het opnieuw dit jaar mogen doen).
Ik heb mijn inschrijving van vorig jaar nog, zal daarop wel iets terugvinden.
Heb toen ook met hoofdorganistor gesproken en hij had graag dat wij dit jaar terug meereden en graag met nog meer wagen (een porsche, mustang, lotus e.a. doen nu éénmaal meer voor de kinderen dan zo’n getunde saxo of golfje hé 😉 )Dat zalnog wel even duren. We zitten pas in april en het is in oktober te doen.
Meestal beginnen ze er pas aan te werken tegen augustus.[quote=”Setakira”:2ac7yrqs]Geen problemen gemerkt op circuit, behalve ‘s morgens, ik zat als enigste Porsche tussen die Soeparus en Mistibichies 😉 en moet zeggen was niet aangenaam, veel aangenamer was de namiddag (van rode naar gele team overgestapt) en toen kon ik met Koen, chris en POCA rijden, 15 Porsches op het circuit, dat was al stukken beter 😀
Ze hebben er dacht ik 2 afgehaald wegens te roekloos rijden (je rijdt immers met kinderen dus moet voorzichtig blijven hé). Als de marchalls iets verkeerds zien dan vliegen ze er af, zijn marchalls die dat gewoon zijn dus zeker geen amateurs. Geel vlaggen zie je wel af en toe maar dat is dan een oldtimerke dat effe niet meer mee kan, kan gebeuren 😛
Maar als we met een groep inschrijven, zitten we natuurlijk allemaal in hetzelfde team…[/quote]
Thanks voor je prachtige uitleg Setakira.
Dan zijn er toch niet teveel zotten bij en als het zo is, dan worden die eraf gehaald, dat is dan zeker ok, stel je voor dat zo ne zot tegen je wagen botst…
Heb je mss al meer nieuws van de organisatie?
Geen problemen gemerkt op circuit, behalve ‘s morgens, ik zat als enigste Porsche tussen die Soeparus en Mistibichies 😉 en moet zeggen was niet aangenaam, veel aangenamer was de namiddag (van rode naar gele team overgestapt) en toen kon ik met Koen, chris en POCA rijden, 15 Porsches op het circuit, dat was al stukken beter 😀
Ze hebben er dacht ik 2 afgehaald wegens te roekloos rijden (je rijdt immers met kinderen dus moet voorzichtig blijven hé). Als de marchalls iets verkeerds zien dan vliegen ze er af, zijn marchalls die dat gewoon zijn dus zeker geen amateurs. Geel vlaggen zie je wel af en toe maar dat is dan een oldtimerke dat effe niet meer mee kan, kan gebeuren 😛
Maar als we met een groep inschrijven, zitten we natuurlijk allemaal in hetzelfde team…
Dit is steeds een zeer goed en een nuttige initiatief
Hoe was het vorige jaar op in Zolder ivm met de veiligheid op het circuit?
Edwin, Alex, Nico, Olav (en alle andere forumleden ook natuurlijk) nu is het het moment om jullie interesses de vrije loop te laten gaan om eens op een mooi, aangenaam en plezant circuit te rijden met minimale risicos hé 😀
PS. Ze hebben het circuit aangepast tov vorig jaar maar heb indruk dat traject niet werd aangepast, zoveel te beter want is leuk circuit…
Vorig jaar kende de organistaie het porscheforum nog niet, maar omdat Koen, Chris en ikzelf zo voorbeeldig hebben gereden 🙂 mag het geen probleem meer zijn om in groep hieraan deel te nemen.
Misschien toch best in groep inschrijven zoals POCA vorig jaar?Ik heb net een mailtje gestuurd:
[color=blue]Goedemorgen,
Graag hadden wij met een aantal wagens van het Porscheforum.be deelgenomen aan deze speciale dag voor kinderen uit het Bijzondere Onderwijs.
Vorig jaar hebben wij reeds met 3 wagens deelgenomen, voor collega en mezelf voor de 1ste keer maar voor Koen Put reeds voor de 9de keer. Wij hadden allen zo genoten van de reacties die de kinderen ons lieten blijken van zodra ze in onze Porsches stapten dat wij dit jaar graag opnieuw wensen mee te rijden, wij genoten gewoon van die stralende gezichtjes…
Wij zouden ons graag als groep willen inschrijven als dit mogelijk is. Tot nu toe zijn we reeds met 4 wagens (911, 993Cabrio, 911 Turbo of 944 Turbo, 968CS) maar wij hopen dit aantal nog te verhogen omdat er vorig jaar na onze reportage en fotos meerdere forumleden interesse vertoonden. Men was vorige jaar vooral wat terughoudend wegens het gedrag van de andere chauffeurs op het circuit maar dit risico is minimaal dankzij de uitstekende organisatie en circuitmarchals.
Regelmatig komen wij samen op Porscheritten door het ganse land, wij zijn allen echte Porsche liefhebbers en verzorgen onze wagens tot in de kleinste details, daarom kan ik u ook verzekeren dat iedere piloot voorzichtig is en dus ideaal om met kinderen rond te rijden op het circuit van Zolder.Kan u mij informeren wanneer de inschrijvingen starten en wie wij hier best voor contacteren?
Bedankt,
Sebastiaan Taes[/color]Ook wat fotos meegstuurd van het vorige jaar 😉
Nu nog wachten op hun antwoord
Anoniem9 april 2006 om 09:57eueu… je inschrijven dat moet je natuurlijk wel zelf doen. En wacht niet af tot het laatste moment want hier is veel interesse voor. Tenslotte rij je die dag kompleet gratis op circuit.
Koen,
kun je hier misschien een link zetten naar de site waar je dat kan + evt. wat uitleg ?Anoniem8 april 2006 om 18:01Ben er gegarandeerd opnieuw bij.
Goed weer : 993 of 930
Slecht weer : 951
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.