Datum Vroemdag 2006

Home Forum Porsche Uitstappen Datum Vroemdag 2006

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

De datum van Vroemdag 2006 is bekend dus zet ze al in jullie kalender

Vroemdag 2006

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 165)
      • Nee zo iets vertellen ze daar niet maar ik ga uit van de ervaring die hij zou moeten hebben na meer dan 2 jaar te rijden met en 993 weet je echter goed hoe de wagen rijd en zich gedraagt. Tevens heb ik ook mijn bedenkingen over de mensen die dit organiseren deze zouden zeker eerst en korte cursus moeten geven voor je op her circuit komt . Ze geven kinderen mee aan mensen die en pak vermogen hebben zitten in hun wagen maar er echter niet van op de hoogte zijn hoe ze deze moeten beheersen en gebruiken. Op vrije training dagen kom je zelf op het circuit in zolder niet op voor je en cursus hebt gedaan en dat wilde ik jullie echter vertellen. En Denis het is juist wat je verteld maar je snapt mij toch ook en beetje denk ik, en ik viseer hier zeker niet Setakira maar ook de mensen die in de grindbak gaan enzo. Wat zou er gebeuren als er eens een zware aanrijding gebeurt tegen en hoge snelheid en er zijn gewonden of doden bij ? Maar als wij ex ervaren piloten en wagen willen testen op het circuit dan mag dit niet en gaat het niet omdat onze licentie verlopen is of omdat onze wagen te hard brult, maar met die kinderen mag je wel de zot gaan uithangen met 500PK onder je kont zonder een enkele licentie en ervaring.
        Ik lees hier dan ook dat sommige wagen gewoon geen remmen hadden omdat de olie en of de remschijven niet voldoen dit alles maakt het echt gevaarlijk. Stel je voor dat er voor jou en GT3 rijd en je probeert die bij te houden maar omdat je remmen niet werken knal je er in voor en bocht of zo wie denken jullie dat dit gaat vergoeden geen enkel verzekering dekt dit en doden ook niet hoor.
        Sorry maar ik moest echt effen mijn hard luchten ik hoop dat jullie mij dan ook verstaan.

Tja, wij zijn allemaal nogal met auto’s bezig en weten wel dat dat niet aangeraden is.

Wie heeft dat echter geleerd in de rijschool voor het behalen van je rijbewijs ?? Volgens mij vertellen je ze je zoiets niet.

Zo is het.
            Ik heb ook de laatste 180° nog gezien en de sporen.
            Hij is gewoon (gelukkig maar) op het asfalt gebleven.

[quote=”RSR”:2nc7if05][quote=”911-lover”:2nc7if05]Die error zal wel met die 720° Donut te maken hebben gehad 😈 😉 [/quote]

Wa voor kieken moet ge ook zijn om u gas te lossen in en bocht 😆 😆 8) [/quote]

Luc, met alle respect , ik denk een gewoon normaal ‘kieken’ zonder race/slip/circuit ervaring. Ik heb het voor mijn ogen zien gebeuren en alles ging perfect tot hij het tweede deel van de bocht te snel nam , de wagen begon te oversturen en dan in (normale) paniek reactie van het gas ging.
              Toen is hij beginnen tollen maar zonder erg, er is eigenlijk niks gebeurt.
              Er zijn er daar verschillende met “den depanneur” van het circuit gehaald en ik heb heel wat auto’s in de grindbakken zien staan/vliegen.
              Setakira had niks aan de hand en kon gewoon verder rijden.

[quote=”911-lover”:dbi5oo9c]Die error zal wel met die 720° Donut te maken hebben gehad 😈 😉 [/quote]

Wa voor kieken moet ge ook zijn om u gas te lossen in en bocht 😆 😆 8)

Spijtig want die beelden had ik wel willen zien!

Die error zal wel met die 720° Donut te maken hebben gehad 😈 😉

Mijn fotos ook beschikbaar:
                      http://taes-sebastiaan.magix.net/

jammer genoeg geen fotos op circuit enkel van the body doctor tijdens het vrij rijden met z’n zoontje.

camera is in error gegaan dus ook geen video van circuit, hopelijk volgend jaar meer geluk met de techniek…

Ik heb ook absoluut geen probleem met de remmen gehad.

[quote=”the body docter”:g254kzhi]
                          denk dat we ons allemaal wel geamuseerd hebben het was voor mij de eerste echte circuit ervaring op zolder en het is eigenlijk buiten wat oververhitte remmen zeer positief geweest
                          [/quote]

Ja, dat was wel opvallend vond ik, er waren redelijk “veel” Porschen met remproblemen, wat ik toch wel wat vreemd vond als je weet dat Porsche zo geroemd wordt om de goede remmen/uithouding. Bij mij was daar gelukkig absoluut niks van te merken 🙂 )

Greetz,

SidewindR.

Nogmaals ENORM bedankt SeTaKira om dit allemaal voor ons te regelen!

Enkel spijtig dat we geen foto’s hebben als we op het circuit zaten… of toch ?

Moest iemand er tegenkomen of hebben geef dan een seintje hé

Het was een heel fijne dag , ik heb genoten van de “toerkes” maar even veel van de kindjes en hun blije gezichten.

Ik zou hier nog is Setakira willen bedanken voor het organiseren , wij moesten echt aan niets denken want alles was geregeld en onder controle.

Ik was in het begin wel wat zenuwachtig niet wetende wat er juist op me af ging komen. Maar alles is super meegevallen.
                              Reken op mij volgend jaar Setakira.

Het andere mapje is ook weer online

klikkerdeklik

Enkele indrukken

[quote=”Rufie”:3jr84w8y]Aiaiaiai,

Setakira heeft weeral geen chance gehad. Die knappe blonde juf rijdt toch wel met Stefx mee….Neenee, zo gaan we er niet komen hé 😀 D [/quote]

Hela hela, ik had ook geen sjans zenne!!! 🙄
                                  Getrouwde mannen trekken precies vrouwelijk schoon aan de laatsten tijd, hè Rufie 😛 wink:

ja ik moet het dan nomaals bevestigen een [size=150:3c5ns11y]super dag [/size]

denk dat we ons allemaal wel geamuseerd hebben het was voor mij de eerste echte circuit ervaring op zolder en het is eigenlijk buiten wat oververhitte remmen zeer positief geweest

ik heb dan ook nog even de vrije training met mij zoontje gereden en het ging er ronde per ronde wel wat sneller aan toe
                                    die zijn dag kan dus ook niet meer stuk 8)

het beestje is vandaag weer verschillende keren richting de goede kant van de 200 geweest dus we hebebn het beestje weer lekker gerodeerd 😆

voor het remprobleem heb ik ook al een passend antwoord gekregen allereerst oude rem olie en ten tweede bij het aanschuiven in de file heb ik vrij regelmatig op de rem gestaan vandaar dat de warmte van de schijven richting de blokken ging en vervolgens de rem olie lekker opwarmde dus weer wat bijgeleerd he

super volgend jaar zal ik er alvast weer bij zijn om de kinderen ( incl mezelf) weer een superdag te bezorgen 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 165)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.