Home › Forum › Porsche Uitstappen › Datum Vroemdag 2006
- Dit onderwerp bevat 165 reacties, 20 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 12 maanden geleden door stefx911.
-
MakerDiscussie
-
8 april 2006 om 02:31
De datum van Vroemdag 2006 is bekend dus zet ze al in jullie kalender
-
MakerDiscussie
-
Allé, het doet goed dat ik jullie heb kunnen overtuigen om mee te rijden en gemerkt heb dat jullie net als de kinderen er evenveel van genoten hebben (stelletje grote kinderen 😉 ). De meesten hebben zich al mondeling ingeschreven voor het volgende jaar 😀
En inderdaad Stefan nu weten we het, niet van het gas gaan in een bocht met een 911 of je maakt een fameuze rookwolk… Rook daarstraks nog steeds het rubber in mijn neus had ik de indruk… Een slowke draaien met de wagen is toch geen aanrader…Maar ja beter dat daar meemaken dan op de openbare weg waar veel minder plaats is…
Aiaiaiai,
Setakira heeft weeral geen chance gehad. Die knappe blonde juf rijdt toch wel met Stefx mee….Neenee, zo gaan we er niet komen hé 😀 D
Hé mannen,
‘t was aangenaam om met jullie kennis te maken buiten het forum.
‘k kan nauwelijks wachten tot de volgende gelegenheid!Zoals jullie reeds bevestigd hebben, gaat er niets boven blije kinderen en hun eindeloze aanmoedigingen. Count me in voor Vroemdag 2007! 😀
Groeten
Ik moet mij volledig bij de voorgaande posts aansluiten, het was echt héél leuk!!! En niet in het minst als je dan ook nog eens al die blije kinderen ziet, die staan te juichen als je ze in de pitsstraat passeert, die super blij zijn dat ze in “ne Porsche” mogen meerijden! Fantastisch hè! 🙂
Persoonlijk kippenvelmoment was op het rechte stuk, kinderen en volwassenen die aan de pitmuur stonden “aan te moedigen” toen ik vollembak af kwam en eens met mijn faren knipperde, super 😀
Bovendien was het voor mij de 1e keer op circuit, en idd zoals Stef zegt, je leert echt héél veel!Groetjes,
SidewindR.
Ook van deze kant was het weer super.
Ondanks dat het dit jaar niet lukte één of beide Porches mee te nemen heeft de Omega toch zijn beste gegeven.
Zelfs sommigen waren verbaasd dat dat zware ding zo zijn best deed op het circuit. Vooral in de bochten liet ik de meerderen achter (zal wel wat te maken hebben metde circuitkennis 😈 )Fotootjes zijn weer online in 2 albummetjes verdeeld.
http://mymeetingpics.spaces.live.com/bl … 1749.entry
Het andere is momenteelk blijkbaar niet online dus dat adres zal ik later zetten
Weer een SUPERDAG gehad!
Al twee op 3 dagen tijd 😀
Ontzettend leuk op circuit rijden en daarboven nog de reacties van die kinderen: SCHITTEREND!
Buiten de kindjes kreeg ik zelf een jonge knappe blonde juf als passagier. Dat was reden voor een extra rondje 8)
Volgend jaar ben ik er zeker weer bij. En mijn vrouwke wil ook mee dan,
alleen weet ze nog niet met welke: de “S” of de VR6. Ik opteer voor de laatste 😉Een zeer goede manier om je wagen ECHT goed te leren kennen. Ben ENORM onder de indruk van de 4 WD, gewoon super om door de bochten te “schuiven” 😀
En met een 911 moet je natuurlijk wel weten dat je in een bocht NIET van het gas mag hé 😉
ik zie jullie op het circuit ik ga rechtstreeks en ja ik heb de forum stikkers vanavond afgehaald en ga ze morgen dan ook plechtig aan sekatira overhandigen en hij gaat ze dan verder verdelen wel een klein beetje vertraging maar ze zullen er morgen vroeg gegarandeerd zijn
ik heb er al zeventig laten maken en de eerste exemplaren gaan morgen vroeg dan ook op de P geplakt worden
😆k zal dan ook wel een mesje meepaken dan kunnen we ze een beetje bijsnijden ik plak alvast twee vooruit rijdende porsche s op mijn wagen 😉
[quote=”stefx911″:2uws492z][quote=”GHHALLY”:2uws492z]Ik denk ook eerder aan 7u00.
Mvg,
Geert[/quote]
Allee dan…
Dus om 07:00 (met een kwartieke speling) samenkomst Q8 Wommelgem:
1. R-Group
2. Stefx911
3. Ghhally
4. RolkooiAlle 4 akkoord ?[/quote]
geen probleem , ik zal er zijn
ik zal ook helm meebrengen, geen idee of ik verder ga rijden maar dan kan ik hem altijd uitlenen 🙂
Zetel op z’n laagste gezet Stefan? Tja stoute jongetjes kregen vroeger veel stampen onder hun gat hé 😉
Maar gij hebt toch open dak? of is dat net niet wijd genoeg 😀
Tuurlijk neem ik ze mee 😉
En ik ben ook tevreden over mijn nieuwe “slee”.
Raar maar waar , meer tevreden dan over mijn twee vorige 5-reeksenen vergeet je vriendinnetje niet hé Koen 8)
BTW gaat vrij goed je “johnny” slee, gij vloog ons nogal voorbij gisterenavond 😉
[quote=”911-lover”:3lakpi1l]Ik zal dadelijk de Omega wassen en als die niet te min voor jullie is , kom ik dus daarmee.
Fotootjes worden gegarandeerd weer gemaakt[/quote]Hey Koen, al kom jij met de Fiets, altijd blij je te zien!
Het zou maar erg zijn als we iemand enkel “willen kennen” wegens zijn wagen.
Porsche is onze gemeenschappelijke passie en geen statussymbool.. toch ?Ik kom dus rechtstreeks.
Ik wil ook nog wat slapen.
Ik zal er iets voor 9.00u zijn.
Dat is (wetende van de vorige 9 edities die ik megedaan heb) ruim op tijd 😉[quote=”GHHALLY”:13xuceyu]Ik denk ook eerder aan 7u00.
Mvg,
Geert[/quote]
Allee dan…
Dus om 07:00 (met een kwartieke speling) samenkomst Q8 Wommelgem:
1. R-Group
2. Stefx911
3. Ghhally
4. RolkooiAlle 4 akkoord ?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.