Home › Forum › Porsche Uitstappen › Datum Vroemdag 2006
- Dit onderwerp bevat 165 reacties, 20 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 10 maanden geleden door stefx911.
-
MakerDiscussie
-
8 april 2006 om 02:31
De datum van Vroemdag 2006 is bekend dus zet ze al in jullie kalender
-
MakerDiscussie
-
Ik zal dadelijk de Omega wassen en als die niet te min voor jullie is , kom ik dus daarmee.
Helaas kan ik de 968CS ook nog niet meenemen daar er nog niet aan begonnen is in de garage 😕
Fotootjes worden gegarandeerd weer gemaaktHeb gisteren nochtans SERIEUS mijn best gedaan om het stof er af te rijden… zeker dat laaste lange stuk langs het kanaal…. WAUW!
idd, die kinderen zullen daar niet om geven en het is tenslotte de bedoeling om hen een leuke dag te bezorgen hé
Net eens geprobeerd, maar met helm zit ik echt niet goed in mijn P, enkel als in naar beneden kijk… spijtig 🙁
ai jammer al die problemen….
we zullen dan maar met 12 of 13wagens zijn ipv 15… maar niets aan te doen, dit kan voorvallen hé.
als er op het forum zitten die morgen niet weten wat doen kunnen dus altijd langskomen, er zijn zowiezo 2 plaatsen vrij (emiel kan niet en de martini ligt uit de strijd 🙁 )
maar dat mag de pret niet bederven, mijn beauty staat te blinken onder haar pyjama en heb er videocamera in gemonteerd. Morgen geven ze mooi weer dus we zullen de klein mannen zich eens goed laten amuseren…
en stefan, dat stof zien die kinderen toch niet hoor, alleen wij en wij maken graag opmerking dus 😉
[quote=”stefx911″:gu862dvo]
Heb zelfs nog geen tijd gehad om mijn beestje te wassen 😳
Ne de grindbak gisteren is het eigenlijk echt wel nodig!
[/quote]Idd, ik ook niet, maar heb den binnenkant toch wel eens afgestoft met zo een paar droge Swiffers, en ja, dat werkt echt goed zenne 😉
Ai Koen, das wel spijtig!!
Pffff man man, om wa uur ga ik mogen opstaan zeg morgen om daar op tijd te geraken 😕 evil:
Gelukkig wordt er mooi weer verwacht 😉 )
Tot morgen!
[quote=”rolkooi”:bt54isvt][is het niet beter om 7uur dan zijn we in zolder op ons gemak wand om 9.15 moeten we weer rijden[/quote]
Ik zou nog graag een beetje slapen.
Heb zelfs nog geen tijd gehad om mijn beestje te wassen 😳
Ne de grindbak gisteren is het eigenlijk echt wel nodig!Tja, zal dus met een stoffig P’ke komen.
Is 7:30 niet vroeg genoeg ?
Ik vrees dat we er niet bij zullen zijn met de Martini.
Deze wil maar niet starten.
Na de werken aan de motor hadden we startproblemen.
Eerst dachten we aan een losse verdelerkap.
Die eraf gehaald en terug opgezet en de wagen deed het.
Bij de tweede racedag haperde de wagen na elk uur rijden en na het tweede uur helemaal niets meer.
We dachten dat de bobijn eerst te heet was geworden (na afkoeling wagen deed hij het weer) maar nu doet hij al weken niets meer.
Geen probleem, bobijn stuk dus nieuwe steken.
Helaas na twe andere bobijnen wil de Martini nog niet aanslaan.
Dan zal het de DME relais zijn werd gedacht. Doch deze is vandaag doorgemeten en werkt perfect.
We weten dus echt niet waar het probleem zit en zullen RSR motors moeten laten zoeken naar de fout.😥 😥 😥
Dan werd er gedacht om de Baur Cabrio mee te nemen doch daarvan zit de starter vast. De Corsa TR die ik hier heb staan durf ik niet meenemen. Naar mijn mening zijn de remmen niet navanant het vermogen dat de wagen heeft en ik wil deze niet stuk rijden.
Misschien (daar ik toch ingeschreven ben) dat ik met het dagelijkse paard met de kinderen ga rondrijden. Geracet wordt er toch niet en dan kan ik telkens meerdere kinderen meenemen.[is het niet beter om 7uur dan zijn we in zolder op ons gemak wand om 9.15 moeten we weer rijden
[quote=”R-Group”:3puwaq71][quote=”stefx911″:3puwaq71]Dus samenkomst Q8 Wommelgem:
1. R-Group
2. Stefx911
3. Ghhally
4. Rolkooi[/quote]Om 7.30 samenkomen op de Q8 ( maar ja die filles,je weet maar nooit ) ? , laat maar iets weten .[/quote]
07:30 lijkt mij wel OK.
Gisteren hadden Rufie en ik daar ook afgesproken om 07:45.
Denk dat we daar uiteindelijk tegen 07:50 zijn doorgereden en we waren om 08:40 bij Koen. En dit tegen een normale snelheid. Was wel ne zondag…[quote=”stefx911″:1vtwwhpw]Dus samenkomst Q8 Wommelgem:
1. R-Group
2. Stefx911
3. Ghhally
4. Rolkooi[/quote]Om 7.30 samenkomen op de Q8 ( maar ja die filles,je weet maar nooit ) ? , laat maar iets weten .
Ok, dus kort.
We zijn met 15 ingeschreven en ik pik 15 documenten en transponders op om 8u15.
Als waarborg voor transponder wordt rijbewijs of identiteitskaart afgegeven, afstandsdoc moet ondertekend worden…
Ik moet alles binnengeven ten laatste om 9u15…Wij rijden vanaf 9u30 tot 10u45 en nog eens om 13u tot 14u15 (langer dan vorig jaar heb ik de indruk dus meer fun 😀 )dus probeer ‘s morgens op tijd te zijn en rekening te houden met eventuele files…
GSMnummer + meer details hebben jullie van mij per mail ontvangen.Ikzelf ga proberen een dik kussen vast te maken in wagen zodat kindjes boven dashboard uitkomen, misschien niet slecht om aan te denken 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.