Datum Vroemdag 2006

Home Forum Porsche Uitstappen Datum Vroemdag 2006

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

De datum van Vroemdag 2006 is bekend dus zet ze al in jullie kalender

Vroemdag 2006

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 165)
      • je kan tanken op het circuit zelf.

en idd ik had vorig jaar “maar” 31l/100km 😳

Waar is het dichtsbij zijnde benzinestation ?

Koen, dan heb je de beamer toch vol jerrycans steken ?

En de uwe zuipt belange iet wat de Martini zuipt 🙄 😈

Tussen de 35 en de 40 liter op 100km 😥 😉

ja ik ben vorig jaar net terug thuis geraakt (in het rood) en is maar een 30kmrijden 😉

Dat is goed nieuws (als we tenminste nog voldoende benzine over hebben) 😈 😉

Goed nieuws, net bericht gekregen van organisatie:

[i]Het rijden met kleuren is hetzelfde als vorig jaar, zodat wij voor jullie anderhalf uur extra voorzien hebben om vrij te rijden.

Het vrij rijden is verplicht met helm. Indien men geen helm draagt, kan er op geen enkele voorwaarde vrij gereden worden.[/i]

is dus 30min meer dan vorig jaar 😀

uiterste inschrijvingsdatum is laat ons zeggen woensdag 25 september.

Anoniem

Wanneer is de uiterste inschrijvingsdatum? Laat het zeker nog eens weten, ik zal eens kijken of ik er ook een dagje vantussenuit kan en meerijden naar Zolder ipv. te werken. 😀

status:

1. rolkooi
                        2. Stefx911
                        3. Chris_lbr
                        4. the body docter
                        5. GHHALLY
                        6. SeTaKiRa
                        7. 993S
                        8. R-Groep
                        9. Emiel
                        10. 911-lover
                        11. Guido
                        12. ‘8ees
                        13. SidewindR
                        14. bruno935dpm

Het gaat inderdaad goed zo en heb nog een paar die nog bevestiging moeten sturen 😀

@rolkooi
                        : Er zijn er inderdaad al een paar die gevraagd hebben om in groep naar Zolder te rijden, vooral van de andere kant van Brussel. Via dit topic kan natuurlijk afgesproken worden. Ikzelf woon niet echt ver van Zolder. We zijn best aanwezig rond 9u op de parking aan het circuit, zal exacte uur zeker op tijd meedelen, ik heb nog enkel weken om nog een paar mensen te overtuigen 😉

om hoe laat moeten we in zolder zijn ❓ ik kom van deinze zo te zien zijn er ook van deze kan we kunnen samen naar daar rijden ik groep . 😀

Leuk, zijn nu toch al wel met wat volk en P’kes van het forum hé

Setakira

inschrijvingsformulier aangekomen en intussen reeds
                              gepost naar u.

Alvast bedankt voor uw snelle reactie.
                              En nu maar duimen voor droog weer.

Bruno

@Bruno935dpm: je hebt gelijk ik heb een error van je mailadres teruggekregen, ik zal het eens via andere mailbox sturen, hopelijk lukt het nu wel.

Ja Koen,

bedankt voor je welkomstwoord.
                                  Was die echte dp motorsport maar de mijne … ik heb hem ( haar ? ) ook gezien in Franchorchamps. Ik droom wel rustig verder … wat niet is, kan nog komen, hé. Intussen geniet ik wel in een rooie flatnose cabrio SC uit ’83. Niet ieders smaak, al zeg ik het zelf, maar wel de mijne en dit van jongsaf aan … en dat is al heel lang geleden … ‘t zit dus redelijk diep.
                                  Ik wil wel een fotootje posten, maar weet echt niet hoe.

Intussen had ik mij graag aangemeld voor vroemdag, doch ‘k heb nog geen bericht en/of inschrijvingsformulier ontvangen.

Bij deze dus een oproep om mij te helpen om jullie groep te ( mogen ) vervoegen. Ik hoor het nog wel ? Alvast bedankt bij voorbaat.

Bruno

Seta,

Ik ga het dus ook wagen om mee te doen hè, ‘k heb u een mailtje gestuurd 🙂

En we doen er tenslotte een pak kinderen (onzelf incluis) een groot plezier mee! 😉

Groetjes,

SidewindR.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 165)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.