Datum Vroemdag 2006

Home Forum Porsche Uitstappen Datum Vroemdag 2006

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

De datum van Vroemdag 2006 is bekend dus zet ze al in jullie kalender

Vroemdag 2006

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 165)
      • Van volgende personen heb ik reeds het inschrijvingsdocument ontvangen:

1. rolkooi
        2. Stefx911
        3. Chris_lbr
        4. the body docter
        5. GHHALLY
        6. SeTaKiRa

nog zowiezo 3 te gaan blijkbaar + de twijfelaars hebben natuurlijk nog de tijd, hopelijk kunnen alle twijfelaars meegaan en zijn we met 18 wagens. Als POCA er terug is met 10 a 12 wagens maakt dat wel een hele mooie groep 😀

@benny
        : Je vraag ivm aankomen om 14u werd gesteld met enkele mogelijke voorstellen, zal wel snel antwoord krijgen…

ik zal deze avond eens zien hoeveel inschrijvingen ik al heb ontvangen en lijstje posten. Allé als ik niet te moe zal zijn want is vandaag eerste werkdag

tegen volgend jaar halen we dat wel

alles op z ijn tijd he 😆

Ja maar dan moeten we wel een stuk of 50 Porsches vinden vrees ik als we echt in één sessie alles P willen kleuren 😛

Volgend jaar misschien Porsche-Vroemdag 😀

zullen er zeker bij zijn 😀 lol:

dus als er genoeg deelnemen dan wordt het volledige rode of gele team enkel porsche en de andere karren in het ander team

Count me in! 😀

Mvg,

Geert

Schrif je maar via deze manier in ipv rechtstreeks, voordeel is dat we dan opéénvolgende nummers gaan krijgen en in dezelfde sessie kunnen rijden, alle Porsches tegelijk op het circuit 😀

ik wil ook meee

dus schrijf ik me via jullie in of moet ik het beter rechtstreeks doen

het kriebels al lang om eesn op zolder een ritje te maken maar he altijdde angst dat de ene of de andere zot mijn kar meepakt en heb geen zin om mijn elfje kapot te rijden in geen enkel geval

dus dit lijkt me het geschikte moment om eens een verantwoord ritje te maken

hou den jullie me op de hoogte alvast veel fun in nederland

om 14u aan het circuit zijn?

Dan is net de middagpauze voorbij dus kan je 1x 45min rijden + vanaf 16u tot 17u vrij rijden als je dat wilt (riskeert). Ophalen transponders is wel in de ochtend en iedere piloot moet zijn rijbewijs afgeven (is eigenlijk enigste vereiste opdat je op het circuit mag). Ik zal het eens navragen of je op de middag nog een transponder kan gaan oppikken, document tekenen e.d….

ik doe ook mee kan wel pas rond twee uur ,is dit niet te laat ❓

Seta, you ‘ve got mail

voorlopig dus ook maar met één wagen ingeschreven 😉

Met de 951 zijn we er zeker bij, met de 968Cs is het afwachten.
                                Maar voor de zekerheid dus met 2 wagens inschrijven (Almoet ik met een Corsa gaan 😉 )

Ik zal straks het formulier invullen en naar je opsturen

Nu gaat het sneller, net bericht binnengekregen van Groep NB Projects:

[color=darkred]Goede middag Sebastiaan

Dank je voor jullie inzet en de foto’s ! De inschrijvingen kunnen tot 10 oktober maar het zou fijn zijn als je ons zowat op de hoogte houdt van de eventuele piloten . Wij laten dit aan jou over en kunnen met je lijst op voorhand de nummers geven ! ! Natuurlijk zijn we volop bezig met de veiligheid en kan het mogelijk nog wat verandering brengen in de opstelling ! Wat je club betreft kunnen jullie zeker zijn van de inschrijving ongeacht aantal personen waar we toch zowat weten dat je deze mensen kent en hun inlicht welke hun verantwoordelijkheden zijn volgens de circuitregels ! ! Bedankt en tot wederhoren

Yves Nulens
                                  [/color]

De twijfelaars hebben dus nog tot 10 oktober de tijd om een beslissing te nemen, maar vroeger zal makkelijker zijn om samen te kunnen rijden in dezelfde ploeg veronderstel ik.

Diegene die al kunnen meegaan, kunnen deze volgend document inschrijvingsdocument Vroemdag 2006 invullen en naar het adres setakira@hotmail.com sturen?
                                  Ik verzamel alles en geef dit aan de organisatie door (startnummer wodt door hun ingevuld 😉 )

[laat maar iets weten ik ga mee 😆

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 165)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.