- Dit onderwerp bevat 14 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
29 juni 2012 om 21:22
Ik heb mijn voorstelling al veel te lang uitgesteld dus bij deze eindelijk de tijd gemaakt om me voor te stellen. Ondertussen lees ik toch al zo’n anderhalf jaar mee, dringend tijd dan 😀
Ik ben dus Daxmanian, late dertiger, en ondertussen al aan mijn 2de Porsche toe. Eerste die ik had was een 3,2 cabrio van 86. Deze had ik als daily driver rond de eeuwwisseling maar na zo’n anderhalf jaar met veel pijn in het hart verkocht wegens toch niet zo praktisch als DD. Altijd wel blijven zeggen dat ik er terug één zou kopen en dan vorig jaar de knoop doorgehakt en na lang zoeken en twijfelen een 993 cabrio gekocht die aan mijn wensen voldeed.
Deze keer wel als wagen voor in’t weekend en op mooie dagen mee rond te rijden.
Ben de 993 nu langzaam aan helemaal naar mijn zin aan het zetten.
Veranderingen tot nu toe : alle gloeilampen verandert naar LED, comfortfunctie op de pinkers gezet, nieuwe velgen en banden, standlichtjes in de luchthappers omgezet naar LED dagrijlichten.
Veranderingen op planning : OBC inbouwen, Litronic upgrade (heb al 1 nieuwe koplamp gekocht van Fabian enige tijd terug), sportzetels inbouwen, split grill zetten, 3 spaak sportstuur.
Volgende week ga ik de voorste draagarmen demonteren en refurbished gaan halen bij Carnewal en deze terug inbouwen.Voila, da was het zo’n beetje denk ik. Ik zal nog eens kijken of ik een paar foto’s kan posten en ik zal op tijd en stond wel eens een update geven
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.