DD valt stil

Home Forum Zeverhoekje DD valt stil

• Maker
    Discussie
  • mijn auto (crysler grand voyager, 2.5 turbodiesel, 116 pk, bj 2000) valt regelmatig stil, de motor valt gewoon uit, lichten blijven branden, radio blijft spelen,….
    waarna ik direct daarna terug gewoon kan starten, soms na 15 km, soms 3 x op 1 km, ❓ ❓

mijn garagist is nog een paar dagen gesloten, daarom dat ik het hier even vraag

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • En zeker niet van Ironpatje .

Hij had zelf waarschijnlijk nooit gedacht dat hij een Mohammed zou bedanken 😈 😉

Anoniem

“dank u mohamed”

dat hadden we hier nog niet mogen horen op’t forum ….
        we gaan erop vooruit 😆

deze voormiddag naar een (chryshler) garage gereden (zonder afspraak) om m’n auto eens aan de computer te laten hngen, en om eventueel een afspraak te mken om hm te laten maken.
          daar (garage feystraets te mechelen) aangekomen legde ik het probleem uit, ze wezen me direct naar een mechanieker die eens mee ging kijken,
          hij (mohamed) vroeg me om de motor te starten, motorkap te openen, daarna stak hij z’n hand in de motorruimte, en de motor viel stil !!
          ik weet het al zij hij, hier is het probleem, na een uurtje solderen (geen nieuwe stukken, want da zijn toch maar overbodige kosten !! )aan een paar fiches was het probleem volledig opgelost !!
          (met de minieme prijs van 62 euro, dank u mohamed, supergoede technieker!!! )

Achterbankje bij in de laadruimte bouwen 😆

7 zitter ❓ ( wel nodig met 5 kids….)

Wat een antwoord van een garagist 😕
                Als je vier a vijf maandjes kan wachten is mijn DD te koop 😈 😉

Anoniem

Best eens een andere garagist proberen.

t’ is nu toch al ff dat ik ermee sukkel 🙁 maar het probleem is nog niet opgelost, met de kinderen naar disneyland parijs gereden (350 km) 1x stilgevallen, teruggekomen : 25 x stilgevallen :evil:, s’avond onze jongste (Merlijn, 14 maand en niet meegeweest) gaan halen bij m’n teerbeminde haar nichtje (die in een smal doodlopend straatje woont) vooruit geen enkel probleem, maar achteruit (100m) alle 50 cm stilvallen :pale:
                    nogmaals binnengedaan bij de garagist (3e maal) maar die vond niks :scratch:
                    nu (4e maal) heeft m’n garagist de oplossing gevonden : “koop eens een andere auto!” :scratch: :scratch: :scratch:
                    (gelukkig dat hij niks durft vragen voor z’n zoektocht waarin hij niks vind…..)

Anoniem

Slecht contact in de elektrische installatie ❓
                      Alarm ❓
                      Zijn sowieso moeilijk te vinden fouten, als het niet constant is 😥

Wim

Ik denk dat je brandstofpomp de geest aan het geven is. 💡

Hebben dit ook meegemaakt met onze VW LT40.

Kan ook nog zijn dat er een van de filters dicht zit, maar dan zou het bijna altijd bij een aantal gelijk km’s moeten gebeuren.

Dus bedoel hiermee, dat hij een te weinig aan brandstof door laat.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.