Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Boxster › De 718 GTS 4,0
- Dit onderwerp bevat 83 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 10 maanden geleden door Erwin.
-
MakerDiscussie
-
16 januari 2020 om 11:36
Met het officieel Porsche clipje is de nieuwe 718 GTS 4,0 Boxster en Cayman een feit:
-
MakerDiscussie
-
[quote=”ern69″ post=283784]Vanaf 97924.04 euro , best veel geld voor een kappersauto ….[/quote]
Voor mij is de Boxster al enkele generaties GEEN “kappersauto” meer ; ik denk dat dit nog stamt uit de periode van 2.5l met 204pk : toen bij vele “kleine zelfstandigen” en ook bij de dames geweldig populair in zijn begin periode
Nadien met 265 pk,315k en nu zelfs 400pk :een echte Porsche Cabrio met bravoure.
Voor mij een geweldig concept. Met midden-motor een plezier op het het circuit ook er bovenopDe Boxster( en ook Cayman) is lang geen instap model meer, de Macan (een Audi Q5 derivaat ) heeft die rol reeds geruime tijd geleden overgenomen
Mja… maar de juiste motor zit er wel in. En een lederen interieur zonder Alcantara… en in een tot 1250 stuks beperkte oplage…
Ik vind het niet verkeerd.
Minpuntje is dat Gentian Blue niet mogelijk is. Echt wel een kleur dat past bij het idee.
Vanaf 97924.04 euro , best veel geld voor een kappersauto ….
Blij dat je blij bent, Paul :up:
Maar voor het gevraagde bedrag van de Boxster 25 jahre (97.924,09 EUR) verkies ik een naakte gele 718 Spyder… :ass:
graag gedaan!
@yellow ge moet wel consequent zijn hé : zwarte kleur is niet ok in al uw vorige topics , behalve hier wel in combinatie met goud kleurige velgen
Draait ge uw jas niet teveel ??
We ( me + 20other ) zijn wel blij dat deze speciale serie NIET verkrijgbaar is in het geel :driver: ,
Voila sé ; dat noemen ze op hun standpunt blijven hé ,yellow subook in zwart leverbaar. ik heb hier al geschreven dat ik zwart niet ok vind maar met de Aurum velgen is de Spyder of GT4 ook wel lekker. Deze ook:
Special Edition Boxster 25 Jahre 4.0 GTS https://www.porsche.com/germany/models/718/718-models/boxster-25-years/
Wel geslaagd :driver:
[quote=”full pelt” post=281232][quote=”bccars” post=281191]Awel, ik vraag me af wat het nut van zo een geel bandje eigenlijk is ?[/quote]
Om tijdens het driften te weten wanneer uw wielen rechtstaan. (hebben ze mij toch wijsgemaakt)[/quote]
Weet dan nog dat je je 360° kan vergissen als dat gele bandje terug op 12h staat 😀 😀
[quote=”full pelt” post=281231]https://belastingen.fenb.be/ui/public/vkb/simulatie
Eerste jaar een slordige 13000€ daarna jaarlijks ong. 2600€:wtf:[/quote]Amai, mijn botten… Dan toch maar de 718 S effe houden.
[quote=”bccars” post=281191]Awel, ik vraag me af wat het nut van zo een geel bandje eigenlijk is ?[/quote]
Om tijdens het driften te weten wanneer uw wielen rechtstaan. (hebben ze mij toch wijsgemaakt)
https://belastingen.fenb.be/ui/public/vkb/simulatie
Eerste jaar een slordige 13000€ daarna jaarlijks ong. 2600€:wtf:Wat je nergens vind is wat je aan wegenbelasting en BIV betaald voor zo een 4 liter
Awel, ik vraag me af wat het nut van zo een geel bandje eigenlijk is ?
Hmmm… Mooi… Een geel bandje op z’n stuur kan de man wel gebruiken.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.