Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Boxster › De 718 GTS 4,0
- Dit onderwerp bevat 83 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 8 maanden geleden door Erwin.
-
Wat een bullshit verkondigt deze man :applaus:
Beste Yellow ik begrijp echt niet dat je naar deze soort filmpjes kan kijken
Het is door dit soort “youtubers” dat alle fora van sportmerken ,volgeschreven staan met” lul koek” verhalen, om het zo uit te drukken
Dat zijn allemaal personen , die hun eigen heel graag zien en horen praten
Enjoy it , sorry not for me , keep myself busy with more serious subjects
Ik vind zijn gebeuzel best onderhoudend en als hij een auto test weet je dat de zetels héél sterk gemaakt zijn. 😈
Nog een licht off-topic :music: dingetje:
En toch vind ik het jammer dat er geen Cayman GT4 touring komt. Dus een GT4 zonder achtervleugel en graag quasi alle alcantara door leder vervangen (de dakhemel mag in alcantara). Maar dus met behoud van de manuele bak, de voorspoiler en de diffuser achteraan, maar vooral het onderstel. Deze GTS is mij gewoon te basis voor de vraagprijs.
Maar goed, ik ben heel tevreden met mijn GT4 touring cabrio. :ass:
Je hoort onmiddellijk de sound van een V8 :happydance: 😀 :up:
[quote=”wing” post=279798]Je hoort onmiddellijk de sound van een V8 :happydance: 😀 :up:[/quote]
Bij een Aston DB11 V8 , bedoel je waarschijnlijk 😀
genoeg V8 ‘s gehad in mijn jonge jaren, ik hou het bij mijn 6 pittertje, daar ben ik aardig tevreden over :music: 😀
Update: de Belgische basisprijzen
De 718 GTS 4.0 zal verkrijgbaar zijn vanaf eind maart 2020,
De Cayman kost 85.257 en de Boxster 87.314 euro.Porsche Cayman GTS 4.0 2020 review – a cut-price Cayman GT4? [EVO UK]
[i]The 2020 Porsche Cayman GTS 4.0 regains its flat-six and therefore top-billing in the class. It’s a brilliant package for those whom a GT4 is a bit too much[/I]
Same car really, full stop. And given that the GT4 is our current car of the year, well, that says an awful lot about how good the GTS is, right there.
Porsche 718 GTS 4.0 review: the 6cyl Cayman is back! [BBC Top Gear]
Ah, Porsche’s big U-turn.
In fairness, Porsche has never been afraid of a big, public U-turn, a model some governments would do well to take inspiration from. Its latest – and perhaps greatest – backpedal yet comes in the form of this new 718 GTS 4.0. This is Stuttgart waving the white flag and acknowledging that, for enthusiasts at least, putting a turbocharged four-cylinder in Boxsters and Caymans wasn’t cool.
Porsche 718 GTS 4.0 : Heerlijk ouderwets [AutoGids]
We kunnen er niet buiten: een goeie dikke atmosferische motor, dat blijft gewoon genieten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.