De 718 GTS 4,0

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 83)
    • 0

        Porsche 718 Cayman GTS 4.0 (2020) review: holy grail hunting [CAR]

        [i]
        Unlike the all-singing, all-dancing 992-generation 911, the 718 is an old-school back-to-basics sports coupe. You can’t have it with all-wheel drive, rear-wheel steering or electronic roll control. And there’s no need for any of it.[/i]

        0

          Afgelopen maand moet ik bekennen dat het gene vette was omwille van de regen. Dik 1200 totaal.

          Toerental nu max. 6000, daar doe ik elke 1000 km 500 toeren bij. Ik kijk wel uit naar de Lentebloesemrit van PCT op 29/3!

          0

            Hoeveel kilometertjes heb je ondertussen al op de klok staan ? :driver:

            0

              Een Cayman GTS 4,0 voor minder dan 90k€ en leder ipv alcantara

              Een rode is dezelfde prijs:

              0

                0

                  [i]I utterly, utterly want of these things![/I] [Steve Sutcliffe]

                  0

                    Another – another! – top vehicle from Porsche!

                    0

                      Carfection – Henry Catchpole

                      0

                        Pistonheads:

                        0

                          Een uurtje tijd?

                          0

                            Porsche 718 GTS 4.0 : Heerlijk ouderwets [AutoGids]

                            We kunnen er niet buiten: een goeie dikke atmosferische motor, dat blijft gewoon genieten

                            0

                              Porsche 718 GTS 4.0 review: the 6cyl Cayman is back! [BBC Top Gear]

                              Ah, Porsche’s big U-turn.

                              In fairness, Porsche has never been afraid of a big, public U-turn, a model some governments would do well to take inspiration from. Its latest – and perhaps greatest – backpedal yet comes in the form of this new 718 GTS 4.0. This is Stuttgart waving the white flag and acknowledging that, for enthusiasts at least, putting a turbocharged four-cylinder in Boxsters and Caymans wasn’t cool.

                              0

                                  Porsche Cayman GTS 4.0 2020 review – a cut-price Cayman GT4? [EVO UK]

                                  [i]The 2020 Porsche Cayman GTS 4.0 regains its flat-six and therefore top-billing in the class. It’s a brilliant package for those whom a GT4 is a bit too much[/I]

                                  Same car really, full stop. And given that the GT4 is our current car of the year, well, that says an awful lot about how good the GTS is, right there.

                                  0
                                15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 83)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.