De 718 GTS 4,0

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 84)
    • Carfection – Henry Catchpole

Another – another! – top vehicle from Porsche!

[i]I utterly, utterly want of these things![/I] [Steve Sutcliffe]

Een Cayman GTS 4,0 voor minder dan 90k€ en leder ipv alcantara

Een rode is dezelfde prijs:

Hoeveel kilometertjes heb je ondertussen al op de klok staan ? :driver:

Afgelopen maand moet ik bekennen dat het gene vette was omwille van de regen. Dik 1200 totaal.

Toerental nu max. 6000, daar doe ik elke 1000 km 500 toeren bij. Ik kijk wel uit naar de Lentebloesemrit van PCT op 29/3!

Porsche 718 Cayman GTS 4.0 (2020) review: holy grail hunting [CAR]

[i]
                    Unlike the all-singing, all-dancing 992-generation 911, the 718 is an old-school back-to-basics sports coupe. You can’t have it with all-wheel drive, rear-wheel steering or electronic roll control. And there’s no need for any of it.[/i]

Hmmm… Mooi… Een geel bandje op z’n stuur kan de man wel gebruiken.

Awel, ik vraag me af wat het nut van zo een geel bandje eigenlijk is ?

Wat je nergens vind is wat je aan wegenbelasting en BIV betaald voor zo een 4 liter

https://belastingen.fenb.be/ui/public/vkb/simulatie
                              Eerste jaar een slordige 13000€ daarna jaarlijks ong. 2600€:wtf:

[quote=”bccars” post=281191]Awel, ik vraag me af wat het nut van zo een geel bandje eigenlijk is ?[/quote]

Om tijdens het driften te weten wanneer uw wielen rechtstaan. (hebben ze mij toch wijsgemaakt)

[quote=”full pelt” post=281231]https://belastingen.fenb.be/ui/public/vkb/simulatie
                                  Eerste jaar een slordige 13000€ daarna jaarlijks ong. 2600€:wtf:[/quote]

Amai, mijn botten… Dan toch maar de 718 S effe houden.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 84)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.