Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Boxster › De 718 GTS 4,0
- Dit onderwerp bevat 83 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 8 maanden geleden door Erwin.
-
[quote=”full pelt” post=281232][quote=”bccars” post=281191]Awel, ik vraag me af wat het nut van zo een geel bandje eigenlijk is ?[/quote]
Om tijdens het driften te weten wanneer uw wielen rechtstaan. (hebben ze mij toch wijsgemaakt)[/quote]
Weet dan nog dat je je 360° kan vergissen als dat gele bandje terug op 12h staat 😀 😀
Special Edition Boxster 25 Jahre 4.0 GTS https://www.porsche.com/germany/models/718/718-models/boxster-25-years/
Wel geslaagd :driver:
ook in zwart leverbaar. ik heb hier al geschreven dat ik zwart niet ok vind maar met de Aurum velgen is de Spyder of GT4 ook wel lekker. Deze ook:
@yellow ge moet wel consequent zijn hé : zwarte kleur is niet ok in al uw vorige topics , behalve hier wel in combinatie met goud kleurige velgen
Draait ge uw jas niet teveel ??
We ( me + 20other ) zijn wel blij dat deze speciale serie NIET verkrijgbaar is in het geel :driver: ,
Voila sé ; dat noemen ze op hun standpunt blijven hé ,yellow subBlij dat je blij bent, Paul :up:
Maar voor het gevraagde bedrag van de Boxster 25 jahre (97.924,09 EUR) verkies ik een naakte gele 718 Spyder… :ass:
graag gedaan!
Vanaf 97924.04 euro , best veel geld voor een kappersauto ….
Mja… maar de juiste motor zit er wel in. En een lederen interieur zonder Alcantara… en in een tot 1250 stuks beperkte oplage…
Ik vind het niet verkeerd.
Minpuntje is dat Gentian Blue niet mogelijk is. Echt wel een kleur dat past bij het idee.
[quote=”ern69″ post=283784]Vanaf 97924.04 euro , best veel geld voor een kappersauto ….[/quote]
Voor mij is de Boxster al enkele generaties GEEN “kappersauto” meer ; ik denk dat dit nog stamt uit de periode van 2.5l met 204pk : toen bij vele “kleine zelfstandigen” en ook bij de dames geweldig populair in zijn begin periode
Nadien met 265 pk,315k en nu zelfs 400pk :een echte Porsche Cabrio met bravoure.
Voor mij een geweldig concept. Met midden-motor een plezier op het het circuit ook er bovenopDe Boxster( en ook Cayman) is lang geen instap model meer, de Macan (een Audi Q5 derivaat ) heeft die rol reeds geruime tijd geleden overgenomen
Volledig mee eens, en ook nog een streling voor het oog. Proporties 100% OK.
Daarentegen vind ik de Spyder wat teveel opgepompt (Sorry YS), het spydergedeelte verstoort de mooie lijnen.“Voor mij is de Boxster al enkele generaties GEEN “kappersauto” meer”
Ben het helemaal met je mee eens ook Paul, heb afgelopen jaar een aantal mensen met varianten Boxsters ontmoet, ritjes mee gedaan, tot aan de GT4’s toe (als ik me niet vergis, die dingen met de grote staande spoilers erop), maar zijn echte hele serieuze bolides geworden, het grootste Suc6 nummer van Porsche van de laatste 25 jaar, zover ik begrepen heb. Maar die Spyder is toch ook zo’n indrukwekkende Boxster?
Paul, Fab, Mart: +1
Ik denk dat het etiket “hairdresser” mee veroorzaakt is door het nogal gladde (karakterloze) achtereinde van de Boxster. Een Cayman en een 911 hebben een “rappe rug”.
De Spyder heeft een “Naffi Thiam rug”, de mooiste rug van de hele wereld :ass:
Alle gekheid: in vele reviews wordt er op gewezen dat de 718 een zuiverder sportwagen is dan de 992. De 992 is te groot, te gesofisticeerd. De 718, vooral met de 4L, sluit beter aan bij het oude concept van de 911. Toch zou ik absoluut gaan voor een 992 GT3 touring als ik de centen zou hebben (niet dus).
@ Mart : wel een beetje voorzichtig hier met het bewieroken van de Spyder ( ook toevallig ne Boxter) 😀 😀 ;
Anders laat YS keer op keer “zijn broek zakken “! (ik bedoel dit .. :ass: )Inderdaad bij de eerste generatie boxster was de kap niet echt een
succes. Bij de 718 is dat echter helemaal in orde. De kap loopt nu vloeiend in de carrosserielijn over
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.