de 964 cabrio gaat vermoedelijk in de verkoop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop de 964 cabrio gaat vermoedelijk in de verkoop

• Maker
    Discussie
  • Hello,

De blauwe
    006_2014-08-12.jpg

004_2014-08-12.jpg

gaat vermoedelijk 🙁 (nog even de vrouw overtuigen voor de 3de *porsche) in de verkoop en ik ben op zoek naar een projectwagen voor een Singerlook te maken.

IMG_4278.png

:lekker: :lekker: :lekker: :lekker: :lekker: :driver:

Als er iemand interesse heeft PM mij maar

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
    • Hallo,

Staat deze ondertussen te koop?
      Is dit een C4?

F

Als je die toch herspuit kan je misschien ineens gaan voor een ombouw tot Speedster? :popcorn:

Is idd in kunststof maar ik ga deze herspuiten in de kleur van de 964 blauw. :drink:
          Tja die andere is idd heel tof maar ik rij er liever in dan er naar te kijken zenne :driver:

F

Eigenlijk was je dus al op zoek naar een 4de *porsche :mrgreen:
            Knap spul maar ik vind het er zo nep uit zien in kunststof. Dan vind ik die andere toch wel heel wat toffer. Maar wie ben ik… het is jouw garage (en die is blijkbaar heel wat groter dan de mijne om dat daar allemaal kwijt te krijgen… gezond jaloers :up: )

Ik heb deze al nog even opkuisen en uithangen. 😀
              032_2014-09-11.jpg

F

Deze kan je misschien als 3de Porsche aanschaffen? Komt toch al redelijk dicht in de buurt van het echte werk en voor die 2000€ kunt ge niet sukkelen hé. :drink:
                Nadien kan je alle onderdelen nog appart verkopen als je wil (of gebruiken op je huidige *porsche )
                P.S. Staat achteraan nogal hoog maar dat komt waarschijnlijk omdat de motor eruit is :mrgreen:

F

Daar kunt ge al eens ferm toerke mee gaan doen :mrgreen:
                  P.S. achterbumper ontbreekt precies al ? :what:

De vrouw heeft eens koekjes gebakken voila het resultaat
                    De 3de *porsche

011.jpg

F

Blijkbaar zijn de besprekingen met de vrouw des huizes toch niet helemaal vlot verlopen :bounce:
                      Zo’n 3de Porsche voor erbij zou misschien voor anderen een mooi precedent kunnen scheppen om hun eigen vrouwke te overtuigen 😉

Wim

Succes met de verkoop :up:

Beste,

Even vlug voldoen aan de forumregels

De wagen is van 1991 en heeft 170841km gereden maar de moter heeft in nedeland bij
                          Porsche Van Den Berg in het jaar 1999 een volledige revisie gekregen factuur aanwezig 18500 gulden de wagen had toen 89000km.
                          Er zijn heel veel facturen aanwezig bij het voertuig.
                          Het minste wat er was ging hij binnen bij porsche Van Den Berg.
                          De wagen heeft de kleur nachtblauw en de lak is in een perfecte staat.
                          Deze is in het jaar 2002 volledig herspoten. De vorige eigenaar wou hem perfect hebben en houden.
                          Wit lederen zetels.
                          Sportstuur Porsche
                          Ik heb de wagen onlangs laten schatten door een erkend expertisebureau deze hebben de wagen geschat op 41000€.
                          En aangezien de 964 serieus in prijs aan het stijgen is is dit stom om hem te verkopen.
                          Maja zot zijn doet geen zeer en de goesting in iets anders is er ook…

De vraagprijs is 39.964€

MVG PJ

ken

Deze zal wel vlug een nieuwe eigenaar vinden
                            Succes met de verkoop

XXX

Hola, er zit precies een formuleden-swap aan te komen… :think:

Ive

is er al een vraagprijs geweten? 🙂

Ja, om al die kindjes in te stoppen :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.