de 964 cabrio gaat vermoedelijk in de verkoop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop de 964 cabrio gaat vermoedelijk in de verkoop

• Maker
    Discussie
  • Hello,

De blauwe
    006_2014-08-12.jpg

004_2014-08-12.jpg

gaat vermoedelijk 🙁 (nog even de vrouw overtuigen voor de 3de *porsche) in de verkoop en ik ben op zoek naar een projectwagen voor een Singerlook te maken.

IMG_4278.png

:lekker: :lekker: :lekker: :lekker: :lekker: :driver:

Als er iemand interesse heeft PM mij maar

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
    • Was het ook al aan het denken; als daar maar niks van komt…..
      Maar ja, daar is altijd nog dienen trailer die kan omgebouwd worden :happy:

F

Bij ons is het pas vandaag moederdag hoor. 😉
        P.S. Zie maar dat zij niet nog een kindje wil bij kopen wat dan zijn al je Porschekes ineens onbruikbaar voor de gezinsuitstapkes :mrgreen:

Jammer FirstP maar we zullen elkaar wel nog eens tegenkomen.

Gisteren nog eens lekker gaan eten met het vrouwtje.
          Toevallig in de restaurant waar we vorig jaar beslist hadden om er nog een *porsche bij te kopen.

Wie weet :happydance: for me 😀 😀

F

7 september ben ik er helaas niet bij maar we zien elkaar wel eens op een andere rit :drink:
            Trouwens… tegen 7 september heb jij het vrouwke nog niet overtuigd om een 3de Porsche aan te schaffen hoor :ass:

Zal het stappenplan eens gedetailleerd uitleggen bij een volgende rit.
              7september zijn we van de partij!
              Dat is het hem juist ik wil hem nog niet echt verkopen maar de goesting in de singerlook is groter en groter aan het worden.

F

[quote=”porsche 1988″ post=176273]
                Als ik de vrouw een beetje kan overtuigen komt er gewoon een derde porsche.
                [/quote]
                Moest het lukken om je vrouw te overtuigen mag je me altijd je stappenplan even doorsturen 😉
                Ik wil gerust nog een 966 4S toevoegen aan de collectie :driver:

P.S. Om de interesse in je 964 wat aan te wakkeren denk ik dat je best nog wat extra info voorziet. :popcorn:

Ja mushroom kweet het dit is de perfecte basis.
                  Out of the box denken is goed maar gaat dit wel mooi zijn cabrio singer 😯 😐
                  Als ik de vrouw een beetje kan overtuigen komt er gewoon een derde porsche.

We zien wel…

Mocht ik het lot winnen kunnen ze alle nieuwe supercars houden maar configureer ik “mijn” singer… :driver:

Dromen mag he?

Think out of the box…
                      Je *HEBT* al de ideale auto om een Singer te maken!
                      De eerste Singer Cabrio….
                      Eventueel de dakconstructie aanpassen om ook daar een andere look te krijgen et voila: ineens ben je trendsetter :geek:

:popcorn: :popcorn:

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.