De 997 turbo is een feit

Home Forum Porsche Talk De 997 turbo is een feit

• Maker
    Discussie
  • http://www.porsche.de is vernieuwd en brengt nieuws over de 997 turbo.

Alle speficaties en mooie foto’s.

Check it out boyz and girlz !

Gr,
    Rufie

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • Ik vind het een beetje jammer dat de GT zijn uitlaten in het midden heeft. In mijn ogen optisch minder geslaagd…

Vrienden hierbij de film van de nieuwe turbo, neem gerust de tijd om het te bekijken.

http://www.porsche.com/all/masterwerk/i … ional.aspx

Luc

ik vind ze beide even mooi 8)

http://www.997gt3.com/pics1.htm
            Hier mannen, voor wie de 997 GT3 al eens wil zien … om te WATERTANDEN!!! 😈

Ongeloofelijk knappe wagen ( al gaat mijn voorkeur meer uit naar de oudere modellen ), met een ongeloofelijke knappe presentatie en site 😉 )

de moby dick is pas ne porsche om mee te vliegen en vele rapper dan den turbo alleen jammer dade er niet mee op de baan mag

Anoniem

Smaken verschillen…ik zie liever de 993 biturbo. Hoewel, de uitlaten op deze zijn ongelofelijk mooi !

kvind em persoonlijk ni echt speciaal eigenlijk.
                    heb ook altijd de GT3 een pak leuker gevonden…

Op rennteam zijn er leuke discussies aan de gang.

De 997 turbo wordt er afgekraakt omdat de de tiptronic sneller zou zijn zijn (0,2sec) dan de manuele bak.
                      Dan is er het gerucht dat de cijfers per vergissing zouden omgekeerd zijn op de website door iemand van de marketingmensen.

Ik ben benieuwd hoe het nu eigenlijk zit.

De turbo kwam zelfs ter sprake vanmorgen op Q-Music in de D&O ochtendshow. De presentatie gaat niet onopgemerkt voorbij. Alleen is de vraag of ik zelf ooit voor de turbo zou kiezen ? Nee, denk het niet : geef mij maar de nieuwe GT3.

Anoniem

grrrrrr…. beestig machien…..
                        ziet er echt wel vet uit, zal ook wel zo rijden….

😉 Stoefer 😳

kzal volgende keer wat rapper moeten zijn want ik had die foto al een maand geleden gekregen van een vriend die in de fabriek werkt

cool baksken he
                            wacht tot je de targa ziet

dan zal hij hier duurder zijn 😥 , in Duitsland zijn er minder taksen op geloof ik

Neen , hier is de juiste prijs 😉

Porsche 911 Turbo (2006)
                                480 Pferde für 133.603 Euro
                                Der 480 PS starke Porsche 911 Turbo steht ab 24. Juni 2006 beim Händler. Der Preis für den druckvollen Vortrieb: 133.603 Euro

HIER en HIER meer info en heel veel fotootjes 😆

Ergens gelezen 114.000€ basis versie en zonder BTW…

Niet veel duurder dan de 996 turbo

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.