De 997 van Blue8300

Home Forum Stel jezelf even voor ! De 997 van Blue8300

• Maker
    Discussie
  • In ben dus BLUE8300, wonend aan de kust. ❗

Mijn nieuwe “toy for boys” is een 997 Carrera 4 Cabrio Tiptronic (eerste inschrijving 11/2006)
    Alle klassieke opties zijn aanwezig, zoals Volleder interieur, PCM 2.1 GPS, 19′ velgen, PSM Sportuitlaat, enz

Ik heb direkt een andere en vooral betere GPS laten inbouwen (Sony XVN77 met Tomtom software), led’s lichten achteraan (de voorste zijn ook besteld), een afstandbediening voor de klep van de sport uitlaat, een SmartTop Module (voor de cabrio enz), enz enz 😈

De wagen staat nu met winterbanden op de originele 19′ velgen, voor de zomer heb ik de velgen van de Black Edition besteld

Spiegel Spiegel, wie blink het meest? 8)

Spiegel zegt u? 😈

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • cabrio wim schrijft:

Welkom op het forum, met een mooie Porsche. 8)

2nd that!! Ze zijn toch zo mooi als er goed voor gezorgd wordt. De mijne is na z’n laatste outing ook helemaal in de wax gezet en is nu zo glad als een babypoepke 🙂

En winterbanden: respect!

Wim

Welkom op het forum, met een mooie Porsche. 8)

plumber schrijft:

Prachtige wagen 8)

Voor de aanpassing van de lichten vooraan (LEDs) heb ik wel gelezen dat je de bekabeling zou moeten aanpassen.

Klopt dit?

Greetz,

Plumber

Er moet in theorie een kabel van de lichten naar de zekeringdoos (of batterij dus niet ver) getrokken worden om de lichten samen met het kontaktsleutel te doen aangaan.

MAAR er bestaat ook een module die automatisch detecteert dat de kontakt aangeschakkeld is en dus er zou (??) geen bekabeling nodig zijn
          Hier een link naar dat module :
          https://www.dectane.de/DRL/Daytime-Running-Light-Module.html
          of beter deze
          https://www.dectane.de/DRL/Daytime-Running-Light-Module-20635.html
          of nog eventueel dit (met batterij aansluiting)
          https://www.dectane.de/DRL/Daytime-Running-Light-Module-54385.html

Prachtige wagen 8)

Voor de aanpassing van de lichten vooraan (LEDs) heb ik wel gelezen dat je de bekabeling zou moeten aanpassen.

Klopt dit?

Greetz,

Plumber

welkom op het forum, prachtige en mooie blinkende Porsche 😆

Proficiat, super Porsche in die kleur 😉 😉 😉 Heb net dezelfde 😆

funny schrijft:

Proficiat ,mooie wagen en bling bling .

Vandaag was er een mooie rit vanuit Bredene .Was een mooie gelegenheid om je wagen te zien . 😉

Oh???? had ik dat geweten !! 👿
                  Wij hebben zondag 3uur voor het plezier hiet in de streek rondgereden op kleine wegen… wij hadden even goed naar Bredene kunnen gaan 😥

Oli-Carrera schrijft:

Als ik mij niet vergis, staat deze prachtige Porsche bij onze vrienden van Wax-it 😉

Vraagje,
                  die Led-achterlichten, zelf gestoken of niet? en waar besteld?
                  Kan je foto bezorgen van de voorlichten die je besteld hebt? vermoedelijk andere voorbumper ook dan besteld?
                  Wij hebben P van 12/2005, dus zou ook wel overwegen voor die upgrade 🙂

reys schrijft:

Leds = is dat toegelaten? Zou ik nu niet direct doen.

Die Led’s achteraan zijn perfect legaal als alles correct werkt.
                  Ik heb ze bij ‘ http://www.design911.com ‘ besteld.
                  Veel mensen bestellen ook het andere model dat je bij dectane.be kan vinden.
                  In 10 minuten waren ze geplaatst, pug-and-play.

Voor de Led’s vooraan, dit is ook legaal als ze juist werken.
                  Geen aanpassing nodig aan de bumper en ook bij ‘ http://www.design911.com ‘ besteld.
                  Ze zouden er zo moeten eruit zien

Persoonlijk vind ik dat dit de wagen sterk verjong achteraan. Dit heb ik puur om esthetisch redenen gedaan.
                  Vooraan is het voor beiden : veiligheid (men zie je beter) en esthetiek.
                  De bestaande lichten trekken op niets met de xenon… totaal andere kleur.

Ik heb echt niet graag ‘tuning’ maar ‘aanpassingen’ storen mij niet zolang ze de wagen en filosofie respecteren.
                  Hier zijn het bijna kopies van de led’s van de 2de generatie.

Er bestaan wel ook kit’s om alles naar de 2de generatie om te bouwen maar dat vind ik juist dan teveel… 🙄

Mushroom schrijft:

De juiste kleur, en de juiste prioriteiten : blingbling en velgen!
                  Welkom 🙂
                  Dat garageke waar hij daar staat is precies ook de moeite! 😯

Zoals vele het al opgemerkt hebben, dit is bij Wax-It .. had ik ook zo een garage !! 😈

jokke schrijft:

Heb jij dan -net als ik- dezelfde type porschekleur?Zwart A1 dus-is iets anders dan zwart metallic.Dit is dus zwarter dan zwart,prachtig, maar die blingbling 😯 op mijn foto’s is erover.
                  Hoe kan je die bling op de foto’s verminderen?Vraagske voor de amateurberoepsfotografen van het forum.

De kleur is Basalt Zwart
                  Ik had juist die foto zo genomen om te tonen hoe sterk dat de auto blinkt en vooral dat er geen kleine krasjes niet meer waren.
                  De lak is gladder dan bij een nieuwe en dat wou ik toch eventje op foto zetten 8)

BC911 schrijft:

Welkom hier! … en je moet vooral op de juiste manier poetsen om dat spiegeltje zonder al te veel krasjes te houden 😉 , maar ik vermoed dat de mensen die jouw wagen op de gevoelige plaat hebben gelegd, je hier wel advies in hebben gegeven 😉 .

Ik had al wat ervaring met kuisen en heb nu de passende produkten bij hun gekocht 😉
                  De foto’s heb ik wel zelf snel getrokken voor ik ermee vertrok hoor…

Welkom en super mooie combinatie! Zoals reeds gezegd hier, machtig blinken!!!! Topper!

Welkom op het forum !

superknappe wagen .
                        En van harte welkom hier .
                        Eindelijk iemand met manieren en dadelijk een correcte voorstelling

Hele knappe P!!

Blinkt lekker 8)

Anoniem

Proficiat ,mooie wagen en bling bling .

Vandaag was er een mooie rit vanuit Bredene .Was een mooie gelegenheid om je wagen te zien . 😉

Welkom en proficiat met je prachtige wagen ❗
                              Herkenbare locatie voor wie van bling houdt, goe bezig 😉

Als ik mij niet vergis, staat deze prachtige Porsche bij onze vrienden van Wax-it 😉

Vraagje,
                                die Led-achterlichten, zelf gestoken of niet? en waar besteld?
                                Kan je foto bezorgen van de voorlichten die je besteld hebt? vermoedelijk andere voorbumper ook dan besteld?
                                Wij hebben P van 12/2005, dus zou ook wel overwegen voor die upgrade 🙂

Mushroom schrijft:

Dat garageke waar hij daar staat is precies ook de moeite! 😯

Denk niet dat dit de garage van de eigenaar is, maar wel de plaats waar hij tot bling-bling gemaakt is ;-). Zou me anders ook wel kunnen vinden in zo’n plaats om de wagens te poetsen 😀 .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.