De 997 van Blue8300

Home Forum Stel jezelf even voor ! De 997 van Blue8300

• Maker
    Discussie
  • In ben dus BLUE8300, wonend aan de kust. ❗

Mijn nieuwe “toy for boys” is een 997 Carrera 4 Cabrio Tiptronic (eerste inschrijving 11/2006)
    Alle klassieke opties zijn aanwezig, zoals Volleder interieur, PCM 2.1 GPS, 19′ velgen, PSM Sportuitlaat, enz

Ik heb direkt een andere en vooral betere GPS laten inbouwen (Sony XVN77 met Tomtom software), led’s lichten achteraan (de voorste zijn ook besteld), een afstandbediening voor de klep van de sport uitlaat, een SmartTop Module (voor de cabrio enz), enz enz 😈

De wagen staat nu met winterbanden op de originele 19′ velgen, voor de zomer heb ik de velgen van de Black Edition besteld

Spiegel Spiegel, wie blink het meest? 8)

Spiegel zegt u? 😈

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • PT

Welkom ! Prachtige P,…van harte !!

rjf

Zelden eentje zo zien blinken, top 8)

Anoniem

Welkom, man! Eindelijk iemand die weet hoe hier binnen te komen!
          Een 4 met winterbanden = nog nen kerel die op sneeuw zit te wachten.
          GPS, uitlaat knopje, = wijze beslissing.
          Bling , bling = met dank aan de propere handen van onze Bert (had de foto’s al gezien)
          Gepoetst met de nieuwe productenlijn? Zit er namelijk op te wachten, mijn potjes zijn bijna leeg en heb er dringend nieuwe nodig 😉
          De kust = mooi weer vandaag, kapje open!
          Leds = is dat toegelaten? Zou ik nu niet direct doen.

De juiste kleur, en de juiste prioriteiten : blingbling en velgen!
            Welkom 🙂
            Dat garageke waar hij daar staat is precies ook de moeite! 😯

Mooier dan mooi.
              Heb jij dan -net als ik- dezelfde type porschekleur?Zwart A1 dus-is iets anders dan zwart metallic.Dit is dus zwarter dan zwart,prachtig, maar die blingbling 😯 op mijn foto’s is erover.
              Hoe kan je die bling op de foto’s verminderen?Vraagske voor de amateurberoepsfotografen van het forum.

Welkom hier! … en je moet vooral op de juiste manier poetsen om dat spiegeltje zonder al te veel krasjes te houden 😉 , maar ik vermoed dat de mensen die jouw wagen op de gevoelige plaat hebben gelegd, je hier wel advies in hebben gegeven 😉 .

Welkom,

Mooie P !

Veel plezier met je mooie aanwinst.

Helaas moet je wel heel veel poetsen om dat spiegeltje te behouden 😉

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.