de Belmeisjes…

Home Forum Zeverhoekje de Belmeisjes…

• Maker
    Discussie
  • Voor wie regelmatig Studio Brussel luistert zeker niet onbekend

klikkerdeklik

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • TIP VAN DE DAG:

De autoverzekering bij ING 😛 D D lol

[quote=”mcklusky”:2vs9b4d2]ik ben ondertussen al 8 maanden op mn geld aan t wachten, de tegenpartij zn verzekering heeft zn fout toegegeven en verklaard dat ik mn geld zou krijgen… maar ik vrees dat et nog lang gaat duren voor ik nen euro ga zien…[/quote]

Troost u. Ik heb mijn geld van de aanrijding december 2005 ook nog steeds niet gezien en na een ongelukje met de moto( ik was 100% in mijn recht en de tegenpartij gaf de fout ook toe dus geen discussie) heeft het 3,5 jaar geduurd vooraleer ik mijn geld zag.
        AXA 👿 😥

geweldig 8) 😈

was t maar waar, dan had ik er tenminste nog plezier aan gehad… ik heb het nie meer op buitenlandse chauffeurs, ik ben ondertussen al 8 maanden op mn geld aan t wachten, de tegenpartij zn verzekering heeft zn fout toegegeven en verklaard dat ik mn geld zou krijgen… maar ik vrees dat et nog lang gaat duren voor ik nen euro ga zien…

[quote=”911-lover”:1e3iobs2][quote=”mcklusky”:1e3iobs2]ik luister in de wagen ook steeds naar stubru, daar zijn ze goe bezig, ik lig ook regelmatig onder t stuur van t lachen…
              [/quote]

Vandaar dat de snuit van je Zafira er zo uit ziet 🙄 😈 😆 😆 😆 [/quote]
              dass goe mogelijk dat dat op zo een moment gebeurd is

dus dave ge weet dus waaar ge uw onkkosten factuur kund gaan vereffennen 🙄 😆

[quote=”mcklusky”:3uu64f7w]ik luister in de wagen ook steeds naar stubru, daar zijn ze goe bezig, ik lig ook regelmatig onder t stuur van t lachen…
                [/quote]

Vandaar dat de snuit van je Zafira er zo uit ziet 🙄 😈 😆 😆 😆

[quote=”stefx911″:1dfucknh]op stubru hadden ze nog enkele leuke fragmenten:[/quote]

ik luister in de wagen ook steeds naar stubru, daar zijn ze goe bezig, ik lig ook regelmatig onder t stuur van t lachen…

gemiddeld om de 20 min iets grappigs bij lambi bambi en peter de grote !

Schitterend hé

Enekel weken terug op stubru hadden ze nog enkele leuke fragmenten:

“We zoeken een beroep met een “T”

Eerste beller: “Tante Terry !”

Tweede beller: “GemeenTesecretaresse!”

Derde beller: “Gynekoloog!” (zo uitgesproken hé)

Ik stak bijna onder mijn stuur van het lachten!

HIER nog eentje die ik van een bekende forummer vandaag heb mogen ontvangen 😉

Hahahhahaha, zaaaaaaaaaalig.

😆 😆 😆 😆 😆

Waar het hart van vol zit loopt de mond van over 😈

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.