de ‘beruchte’ 993 4S

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s de ‘beruchte’ 993 4S

• Maker
    Discussie
  • sommigen hebben me soms al eens gevraagd of ik een foto had van die fameuze opgelapte 993 4S die ik in 2002 kocht, en waarvan na korte tijd bleek dat hij met valse keuringspapieren verkocht was, en een opgelapte perte totale bleek te zijn die onmiddellijk bij herkeuring in Gent uit het verkeer genomen werd… Foetsie 50.000 euro…zoals gezegd is de rechtzaak nog steeds niet voorgekomen, maar is de garage in kwestie ondertussen wel al lang met de noorderzon verdwenen… Mijn duurste en triestigste miskoop ooit 👿 😥 Ik zeg wel ‘miskoop’, niet stommiteit, want over de vrouwen gaan we niet beginnen… 😉

Hoe dan ook, ik kan soms wel janken als ik de foto’s zie! Exact 17 dagen heb ik hem in mijn bezit gehad… 17 dagen van niets anders dan mankementen en problemen…

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Wim

Wat was er dan zo slecht aan omdat hij gelijk uit verkeer genomen werd.

Ik kan mij voorstellen dat een auto per total geweest is, maar die kun je ook weer perfect maken, dus hier waarschijnlijk beun werk. 😕

PT

9 jaar na deze feiten nog steeds niet voorgekomen ? Damn zeg,… 🙄

Ondanks alle misérie toch een mooi P-ke !

en bij de weg; dit is trouwens dat fameuze ‘gris Kerguelen’ zoals de Fransen het noemen, wat dus volgens OPC Knokke het Seal Grau of Seal Grey is qua kleurcode, dat onlangs in een andere topic gevraagd werd.

en nog eens proberen… moest blijkbaar aantal pixels verminderen?

Attachments:
            • porsche_michael2.jpg

en nu kan ik wel janken omdat het niet wil lukken om de foto te uploaden… 😆

Attachments:
              • porsche_michael1.jpg
            5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.